Sämst vägar (asfalt) i hela Sverige...

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Jag har bott i typ 20 olika städer/byar i Sverige från Malmö i söder till Åre i norr.

Jag undrar om det är någon som håller med om att Göteborg måste ha de överlägset sämsta vägarna i hela landet...

Jag kan ha fel... det har hänt, men det var länge sen ;)

sirSmokealot skrev:
Jag har bott i typ 20 olika städer/byar i Sverige från Malmö i söder till Åre i norr.

Jag undrar om det är någon som håller med om att Göteborg måste ha de överlägset sämsta vägarna i hela landet...

Åk norr om ljusdal, in mot härjedalen, så kommer du ha njurproblem för resten av livet..

sirSmokealot skrev:
Ska till Härjedalen till vinter... vi får väl se om det är värre än i Gbg...

Äh.. Efterssom de/vi har förståndet att inte salta där så täcks mycket av snön..

Åk upp i höst eller vår när kälsprickorna är som härligast! Kan få vilken fakir som helst att få chockbånge!

Biturbo skrev:
Äh.. Efterssom de/vi har förståndet att inte salta där så täcks mycket av snön..

Åk upp i höst eller vår när kälsprickorna är som härligast! Kan få vilken fakir som helst att få chockbånge!

LOL, fan vad trög jag är... :D

Vi har ju dåliga vägar på sommarn, vintertid är det ju rena salgolven i jämförelse. :D

sirSmokealot skrev:

Jag håller med, tom Trollhättan har bättre vägar med alla rondeller och farthinder.

#2 skrev:
Eeeh...Kolla in norrbottens vägnät! :död
Jag tycker vi har jävligt bra väger, inom fyrkanten iallafall, många nyasfalterade vägar och sånt. Fast då har vi levt med vägarbeten hur länge som helst nu känns det som.

honkiie skrev:
Jag tycker vi har jävligt bra väger, inom fyrkanten iallafall, många nyasfalterade vägar och sånt. Fast då har vi levt med vägarbeten hur länge som helst nu känns det som.

Ja det har ju varit en hel del vägarbeten i sommar men tillexempel
Överkalix-Gällivare! Hur ser den ut? :död OCH DÅ HAR DOM ÄNDÅ "FIXAT" kring Skröven! :va

Den absolut sämsta asfaltsvägen jag kört i sommar(iofs inte så mycket trafik där kanske :hihi ) är vägen upp till Stora Sjöfallet! Där snackar vi taskig vägstandard! :D

Vi kan väl hålla oss till Städer

Inte mindre än 30 000 människor...

På landsbyggden tycker jag att vägarna är i genomsnitt mycket bättre än i storstäder...

Och Göteborg är en stor fucking motardbana... med hopp och allt!!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8