Zoidberg
*58*
Hänger nåkk lite på bantypen, ...vi fick fram korden runt om efter 5 timmar på A-torp.Swedie skrev:Detta med 20-minutersdäck. HEHE!
Mina fyra dagar gamla däck (7 timmars körning) ser ut som 20-minutersdäck då de är perfekta slitna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hänger nåkk lite på bantypen, ...vi fick fram korden runt om efter 5 timmar på A-torp.Swedie skrev:Detta med 20-minutersdäck. HEHE!
Mina fyra dagar gamla däck (7 timmars körning) ser ut som 20-minutersdäck då de är perfekta slitna.
stavgren skrev:Är dom till salu?![]()

Victor skrev:Byt förfan inte!
Det du har hemma är helt klart ett tur-sett. Det är svårt att hitta däck som ger så mycket tur att det räcker till både en pole och två segrar men dina ger tydligen det. Var nöjd och kör nästa år på dem oxå.

Kristian Salö skrev:Ehhh??
Om det är Swedie's däck du är intresserad av kan jag också intyga att det fortfarande är mycket gummi kvar mellan hållen.
oscar skrev:Hur kan du intyga att det är mycket gummi kvar mellan hålen?! Om du har något hemligt knep att se det så dela gärna med dig!
oscar skrev:Om jag är "intresserad" av swedies däck!?!?![]()
Hur kan du intyga att det är mycket gummi kvar mellan hålen?! Om du har något hemligt knep att se det så dela gärna med dig!
Kristian Salö skrev:...ett däck som är slitet mellan hålen kan du tydligt se att där finns ett "tillplattat" område.
hållundan skrev:Ställer en fråga emellan då. Vilka kör på 160-däck? Är det svårare/lättare att få tag på bankörda 160/60-17" än på 180-däck?
Har iallafall inte sett så många annonser på bankörda 160däck.
/hd
hållundan skrev:Ställer en fråga emellan då. Vilka kör på 160-däck? Är det svårare/lättare att få tag på bankörda 160/60-17" än på 180-däck?
Har iallafall inte sett så många annonser på bankörda 160däck.
/hd
thundrace skrev:...största tramseriet hitills på marknaden...slutkörda knappt slitna däck för 1000-1500 när nya kostar 2180...
R1 racer skrev:VM i trådlyft kanske![]()
Någon som vet eller har däck till salu.
Har slängt på 180 på min ZX-6R från 1995, original 160 bak. Inga problem alls, blev kanske något något yttepytte mer trögstyrd men endast marginellt. Enda nackdelen är bara att min hugger inte får plats.Strandelin skrev:Mitt råd, montera inte ett 180-däck på en fälg som är avsedd för 160. Har haft det själv och det kändes en aning bångstyrigt.
![]()
Finns ju många åsikter om det där. Personligen har jag bara positiva åsikter beträffande användande av bankörda däck. Jag tycker helt klart det är vettigt.John skrev:Hur vettigt är det egentligen att köpa "begagnade" däck egentligen?
Börjar bli dags för en ny uppsättning för min del, men vill väl inte riktigt lägga fullpris.
blade00 skrev:Finnes nya o beg däck (slicks o mönstrat) i min buss att köpa på Sviestad i helgen, bra pris utlovas.
Kom å tjöta lite så kanske det finns nått som skulle passa.
#9 Rookie 600 Ove Z
Ursäkta DonQ att jag är i din tråd och nasar däck, latheten är min vän.
lite för björn , så om han hinner o orkar så tar han hem ett par åt mig. |
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |