säljare hör inte av sej!vänta hur länge?

knowme

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
x
tjena!

hade börjat "förhandlare" med en medlem här på SH om att köpa hans hoj,vi sa en tid sen att vi skulle höras av om en vecka ungefär eftersom båda va upptagna det har gått över en vecka nu å jag undrar hur länge ska jag vänta på honom?undrar för att jag vill gärna börja leta annan hoj å att han inte ska komma å säga att jag skulle ju köpa hans hoj!har mailat å skickat pm till honom men inga svar tillbaka!

mvh

knowme skrev:
2232994 tjena!

hade börjat "förhandlare" med en medlem här på SH om att köpa hans hoj,vi sa en tid sen att vi skulle höras av om en vecka ungefär eftersom båda va upptagna det har gått över en vecka nu å jag undrar hur länge ska jag vänta på honom?undrar för att jag vill gärna börja leta annan hoj å att han inte ska komma å säga att jag skulle ju köpa hans hoj!har mailat å skickat pm till honom men inga svar tillbaka!

mvh

Ring han/hon/den/de.... :tummenupp

knowme skrev:
2232994 tjena!

mvh
varför ringer du inte till han då :va

Börja du leta annan hoj, hittar du en kanonhoj till bra pris så köp den,
men du kan ändå kolla runt lite, han får tåla att han förlorar en kund om det tar för lång tid.

Leta vidare kan man ju göra i vilket fall som helst. Vem vet kanske det dyker upp nåt ännu mer intressant objekt

knowme skrev:
2233012 jepp det har jag, men e det inte lite skumt/konstigt om jag fixar nr via det?
Om nån hör av sig till nån som vill sälja något spelar det väl ingen roll hur man fick tag på numret.
Bara attt ringa han och fråga om den fortfarande är till salu.
Det är ju inte värre än att han säger nej om den inte är det. :)

nr till honom har jag redan fixat ,va itne så svårt!väntar nån da till sen får jag ringa eller leta vidare!antar att han läser denna tråd oxå !

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back