Sälja ZX9R 98:a och köpa R1:a 02:a???

Behåll förfan din ninja.Vad ska du med retta till? ninja e skönare att köra men men du gör som du vill!

Raka besked! Jag har provat en r6 -02 och tyckte den kändes som en moppe i storlek i gämförelse med ninjan....Kan tänka mig att det är liknande med en r1:a. Men att dömma av alla inlägg så verkar dom flesta tycka att jag ska behålla ninjan. Och det är ju igentligen inge fel alls på den så.......Man får väl spara lite slantar å köpa en nästan ny i framtiden istället.

Klart du ska ha en retta! Du har inte haft en sporthoj förren du ägt en retta.

:hihi

Tycker dock att ninjan går hur bra som helst!:yoparty

Last edited:
Jag visste inte ens om att R1 -02 har den egenheten. Körde med min i två säsonger och jag kände inget sånt. Sen är det ju varning för styrvobbel också. Den går i princip inte att köra över 30 utan styrdämp för så nervös är den :rolleyes:

R1 måste vara den hoj som är mest älskad eller hatad av alla sporthojar. Jag ser att du själv kör R1 men många som aldrig suttit på en har ruggigt starka åsikter om allt möjligt efter att ha läst nån test i en tidning.

Angående storlek så är R6 som en moped i storlek jämför med R1:an. Den känns *mycket* mindre, har testat både gammal R6 och nyligen polarens R6 -07. Däremot är det inte riktigt mopedprestanda :9

Bara att den har extremt ryckigt insprut.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back