Sälja turbohoj på Blocket

Ser i annonsen att du erbjuder finans. Hur funkar det när man säljer privat? Tar man kontakt med någon bank som löser det åt en eller hur funkar det?
 
Ser i annonsen att du erbjuder finans. Hur funkar det när man säljer privat? Tar man kontakt med någon bank som löser det åt en eller hur funkar det?

hej
jag har en polare som har bilfirma som hjälper dig om du vill genom zantander finans
mvh peter
 
Jag har ett par frågor angående din hoj du skrev att man ska vara meckkunnig och ha turbokunskap i annonsen vad innebär det?
Jag kan skruva gammelbilar har just nu ingen turbokunskap men ett intresse att lära mig duger det eller måste man ha svart bälte i mek/turbokunskap?
Om inget rasar och jag är nöjd med 300hk de närmaste åren vad ungefär ligger servicekostnader på?
Hur rimligt är det att inget rasar de närmaste åren?
Hur ofta bör hojen tas isär för översyn, vintern är lång och varmgarage har jag men ingen lust att göra det 4ggr mitt i säsong?
Följer det med eventuell meksupport på telefon eller via mail vid ett köp?
 
Jag har ett par frågor angående din hoj du skrev att man ska vara meckkunnig och ha turbokunskap i annonsen vad innebär det?
Jag kan skruva gammelbilar har just nu ingen turbokunskap men ett intresse att lära mig duger det eller måste man ha svart bälte i mek/turbokunskap?
Om inget rasar och jag är nöjd med 300hk de närmaste åren vad ungefär ligger servicekostnader på?
Hur rimligt är det att inget rasar de närmaste åren?
Hur ofta bör hojen tas isär för översyn, vintern är lång och varmgarage har jag men ingen lust att göra det 4ggr mitt i säsong?
Följer det med eventuell meksupport på telefon eller via mail vid ett köp?

Nu äger inte jag en turbohoj.

Men, kan du renovera en motor så kan du äga hoj med turbo.
Eftersom maskinen redan är byggd och om du skulle vara nöjd med den så är det bara att byta del till likadan om de skulle rasa till:ex turbo, lager osv.
 
Jag har ett par frågor angående din hoj du skrev att man ska vara meckkunnig och ha turbokunskap i annonsen vad innebär det?
Jag kan skruva gammelbilar har just nu ingen turbokunskap men ett intresse att lära mig duger det eller måste man ha svart bälte i mek/turbokunskap?
Om inget rasar och jag är nöjd med 300hk de närmaste åren vad ungefär ligger servicekostnader på?
Hur rimligt är det att inget rasar de närmaste åren?
Hur ofta bör hojen tas isär för översyn, vintern är lång och varmgarage har jag men ingen lust att göra det 4ggr mitt i säsong?
Följer det med eventuell meksupport på telefon eller via mail vid ett köp?

hej
den kommer att gå fint många mil den hojjen om man inte fifflar med laddtrycket nu är det 1 kilo och har provat till 1.3 men där sätter kolvarna stopp så 1 kilo är safe.dom sekunderna man kan gasa blir inte många minuter på en säsong.

kolla turbo sidan på sporthoj om du undrar något och däe finns all kunskap som man kan önska sig.
så tjööööööööp en turbo hoj och du slutar aldrig flina efter en provtur
mvh peter
 
byte

hej

nu har jag fått ett skönt bytesförslag på min hojj
5 st HELT ÄRLIGA eu moppar du vet mannen,du kan kolla dom själv:tummenupp

jag tror jag säljer till honom
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top