Steinmeister
Har ingen hoj för hoj e gääj!
Hur ser det ut på begagnat fronten. Brukar det gå att sälja sitt gamla ställ till ett vettigt pris eller är det bara att glömma och köpa nytt direkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det går, men hur lättsålt det är beror ju på skicket, märket, modell osv. Och att det inte är ett överpris. Såg någon annons på ett begegnat berikställ som säljaren ville ha 5k för, det roliga är att just det stället går loss på 5k nytt. Så ett bra pris är ju självklart viktigt också. Vad har du för nått?Steinmeister skrev:Hur ser det ut på begagnat fronten. Brukar det gå att sälja sitt gamla ställ till ett vettigt pris eller är det bara att glömma och köpa nytt direkt?
Steinmeister skrev:Hur ser det ut på begagnat fronten. Brukar det gå att sälja sitt gamla ställ till ett vettigt pris eller är det bara att glömma och köpa nytt direkt?
ozeo skrev:jag har haft min ixs ute för 2500 i ett par månader nu![]()
ska prova o lägga in igen när sommarn börja närma sig![]()
sirSmokealot skrev:Kolla på annonserna på SH
inga bra bilder men de e schysstMaster_ skrev:Beror på vad du anser som vettigt..
Hur ser det ut då? Bild
ozeo skrev:inga bra bilder men de e schysst
![]()
FUBAR skrev:Fick mitt flong nya Alpinestars TZ-1 helställ idag, 4700 blev priset![]()
Mar skrev:Knappast i nyskick eller? som på bilden på annonsen?
mvh Mar

Självklart får du det, jag köpte det från www.FC-moto.com Men det var på rea och nu har dom tyvärr tagit bort det från sidan.Sandstrom skrev:Trevligt pris! Får man fråga hur du kom över det så billigt?![]()
Master_ skrev:Jo skicket ja kanske e nice.. men vissa ställ ser ju ut som skit.. Därför undrade jag.. 2500 för ett bra ställ låter ju nice.. men hur gammalt och vilken modell är det så kanske man kan leta upp det någonstans om du int ehar bild. storlek?
FUBAR skrev:Självklart får du det, jag köpte det från www.FC-moto.com Men det var på rea och nu har dom tyvärr tagit bort det från sidan.
ozeo skrev:ca 4-5 år gammalt använt ca 2 säsonger i snitt.
nypris 8000
ixs lightning.
storlek 56.
Red skrev:Jag har bara sett det där stället hos 2 personer här i sundsvall varav jag själv är den ena.. Var du på apriliaprovkörningen nån gång i somras måntro?![]()
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |