Hej!
Har min hoj ute på annons, men ingen som nappar :-(
Förstår att det inte går att sälja nu då säsongen är så gott som slut!
Till min fråga, har ett pris på hojen som ja vill ha med Highpipe, och utan det har ja dragit av 1000kr (om någon inte vill ha det)
Nu har ja blivit erbjuden att sälja det till en för 3000kr. Hur skulle ni göra?
Sälja det och sänka priset på hojen 3000, hur blir det i vår när ja ska sälja den?
/ henke
Har min hoj ute på annons, men ingen som nappar :-(
Förstår att det inte går att sälja nu då säsongen är så gott som slut!
Till min fråga, har ett pris på hojen som ja vill ha med Highpipe, och utan det har ja dragit av 1000kr (om någon inte vill ha det)
Nu har ja blivit erbjuden att sälja det till en för 3000kr. Hur skulle ni göra?
Sälja det och sänka priset på hojen 3000, hur blir det i vår när ja ska sälja den?
/ henke