Sälja husaberg.

Husa!

Det ligger uppe en helt orgnal 650 med 6 tim på mätaren för
60 tkr på blocket!
Nu är din knappast orginal men du kanske får en bild av prisbilden som råder...

Lycka till med allt

Chriz:tummenupp

Kanske inte hjälper att det är en pöl under hojen på annonsbilden :tummenupp

jo det verkar vara lite segt o sälja husa just nu. Har själv en 07 moddad 06a svartblå till salu på blocket. och det har vart helt dött förutom massa snackare och bytes såsare som mailar och ringer.
Cykeln e juh som ny o ff inte en riktigt seriös köpare... vette tusan.. sommar o allt...

det där kallas smygreklam:)

Haha , nä jag tänkte inte alls på det :)

ock den pölen under hojen är kanske inte så snygg me jag kan väll
säga med handen på hjärtat att den inte är från min motorcykel..

aja får väll sänka den till 59 000 det sticker väll inte lite mkt i ögonen som
60 000..

Är det dåliga tider för att sälja eller, är priser för min 06 för högt ?
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=4478

Verkar som alla redan köpt sinna hojar inför somamren, kränger iväg den för
59 000 om det ska vara så.:confused: :va

"Vanligt" folk är felaktigt livrädda för rejskörda hojar. Särskilt om det är en fläck under motorn och den står vid rejsbuss.. :)

Försökte sälja en rejsklar FC550motard en gång o inte en själ hörde av sig. Sen skrev jag att den gick att e-regga, då blev jag av med den direkt! :)

Jag sålde min 05a med Akra på 2 dagar o fick mer än jag begärde, 60lök.. :tummenupp

Så marknaden verkar det inte vara nåt fel på!

"Vanligt" folk är felaktigt livrädda för rejskörda hojar. Särskilt om det är en fläck under motorn och den står vid rejsbuss.. :)

Jag sålde min 05a med Akra på 2 dagar o fick mer än jag begärde, 60lök.. :tummenupp

Jo det ligger nog något i detta, kan väll kränga av mina nya slicks och sätta på ett husa orginal system och den blåa plasten med belysning och allt och fortfarande ha den för 60 000 . skulle säkert gå lättare att få den sålt då och sedan sälja delarna löst..
acra och race tech kostar ändå en hel del.

Försökte sälja en rejsklar FC550motard en gång o inte en själ hörde av sig. Sen skrev jag att den gick att e-regga, då blev jag av med den direkt! :)

Så marknaden verkar det inte vara nåt fel på!

Men går det att e-regga en FC?
Har själv en 550 FC -03(cross) som jag försöker sälja, kanske kunde använda ditt knep:D

/husa550

Men går det att e-regga en FC?
Har själv en 550 FC -03(cross) som jag försöker sälja, kanske kunde använda ditt knep:D

/husa550

Skickade med en ljusspole jag hade liggande så visst gick det.. :) Alla utom SM-modeller av Husa är godkända för det.

Skickade med en ljusspole jag hade liggande så visst gick det.. :) Alla utom SM-modeller av Husa är godkända för det.

Hade du några regpapper på den innan?
Jag har inga sådana papper.

/husa550

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...