Sälja hojen

Exup skrev:
Jag skulle lätt välj cash,då jag sålde min gamla Crx 99e så fick jag en postväxel,men tyvärr va den inte giltig när jag skulle lösa in den,han hade glömt att skriva på baksidan(resulterade till en massa krångel innan jag fick pengarna)Nu när jag köpte både hoj och bil privat så har jag alltid löst det med cash,ett par hundratusen är inte så mkt,100 tusenlappar =100,000:- :) :tummenupp

glömt skriva på baksidan??

jag har för mig att jag gick te banken å bad om en postväxel på 51000 utställd på han ja köpte bågen av bara.. sen när ja fick nycklar å allt så gav jag den te honom bara.. å behöll ena hälften
 
heimdal skrev:
glömt skriva på baksidan??

jag har för mig att jag gick te banken å bad om en postväxel på 51000 utställd på han ja köpte bågen av bara.. sen när ja fick nycklar å allt så gav jag den te honom bara.. å behöll ena hälften
Problemet va att det va Fredags kväll när han gjorde slagisaken,jag fick 10 000:- cash men när jag gick till Posten dan efter så va inte postväxlen giltig.Det resulterade till att han som köpte bilen fick åka 30mil för att skriva på checken för att jag skulle få ut cashen.
 
Exup skrev:
Problemet va att det va Fredags kväll när han gjorde slagisaken,jag fick 10 000:- cash men när jag gick till Posten dan efter så va inte postväxlen giltig.Det resulterade till att han som köpte bilen fick åka 30mil för att skriva på checken för att jag skulle få ut cashen.




gött att du slapp åka!

=)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top