Sälja bil pucko=problem?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HAr min accord ute på annons och inte en vetig peron har ringt men nu är det en som jag knappt förtår vad han säger som e från järna som vill mötas inne i sthlm och köpa den.

Vad förutom att JAG tar hand om regbeviset och postar det och att jag ar med mig en livvakt bör jag tänka på?

Känner på mig att jag kommer få problem kan inte äns uttala hans namn..

http://www.blocket.se/vi/20202392.htm?ca=11_s

Vist fan är priset rimligt?

Ja, var stenhård och vägra pruta till exempel. Följ med honom i bilen när det ska provköras, och som sagt så behåller du regbeviset. Kontrollera alla uppgifter han fyller i mot hans körkort så slipper du framtida problem.
Låt honom inte kryssa i export eller dylikt på ditt papper, det får han göra med sina egna papper sen när han får dem.
Ställ av bilen på pappret så får du behålla skatten om du inte har sagt något annat. Eller så fular du dig och gör det ändå om han är otrevlig.

Ja, var stenhård och vägra pruta till exempel. Följ med honom i bilen när det ska provköras, och som sagt så behåller du regbeviset. Kontrollera alla uppgifter han fyller i mot hans körkort så slipper du framtida problem.
Låt honom inte kryssa i export eller dylikt på ditt papper, det får han göra med sina egna papper sen när han får dem.
Ställ av bilen på pappret så får du behålla skatten om du inte har sagt något annat. Eller så fular du dig och gör det ändå om han är otrevlig.
Okej Bra tips där man tackar!

Detta vill vi höra en fortsättning på!

Detta vill vi höra en fortsättning på!
Puckot har inte ringt och vi skulle ses 1800 inne i stan tror inte de blir fortsättning med just honom men alla som ringer är ghetto mäniskor så risken för att nått onödigt spännande ska ske finns..

Checklist: knogjärn, tårgas, basebollträ...& en penna..till regbeviset...& ett frimärke....

Sälja bil är alltid spännade, min senaste såldes till 3 finnpajsare som kom med skinnjackor & stickade tröjor...trrevliga, av det lilla jag förstod....

Puckot har inte ringt och vi skulle ses 1800 inne i stan tror inte de blir fortsättning med just honom men alla som ringer är ghetto mäniskor så risken för att nått onödigt spännande ska ske finns..

Jag har kollat in din bil! Jag tycker det verkar vara ett bra pris, ända problemet är att han som bara skulle ha min bil aldrig ringde och svarar inte nu :huvet

Är det här för dyrt? http://www.blocket.se/vi/20157516.htm?ca=14_s

Sålde en bil på parkeringen till OK/Q8 i skärholmen för några år sedan! Killen gav mig 80´000kr i kontanter! Kändes inte helt ok att stå på OK/Q8 i skärholmen med 80tk i näven! Men även de gick bra!!:D

Jag har kollat in din bil! Jag tycker det verkar vara ett bra pris, ända problemet är att han som bara skulle ha min bil aldrig ringde och svarar inte nu :huvet

Är det här för dyrt? http://www.blocket.se/vi/20157516.htm?ca=14_s

Ja, för en 97:ans V6:a så är det för dyrt i dessa tider, tyvärr. En arbetskollega köpte en exakt likadan som din för snart 4 år sedan med mindre mil men import, han gav då 27k som förvisso var ett mkt bra pris för den då han sålde den för 29k efter 2 år.
Idag är det nog svårt att få ut mer än 25k för den men lycka till, har du flyt så kommer rätt person hitta annonsen.

På tok för högt.
Importbil, lilla motorn på 85 kW & 23 000 mil vid besiktningen i november förra året.

Sälj den till mig istället, 10 papp snabb affär, sista priset kompis :)
haha har hört 25 sånna där idag men jag tror att om så många ringer är bilen eftertraktad.

Det är kanske lite dyrt, men den är väldigt fin. Skärm renoveringen blev dyr och dom brukar rosta där. Sen blev den ju lite breddad bak. Ja ringer ingen mer så får man väl pruta av en peng.

Sålde en bil på parkeringen till OK/Q8 i skärholmen för några år sedan! Killen gav mig 80´000kr i kontanter! Kändes inte helt ok att stå på OK/Q8 i skärholmen med 80tk i näven! Men även de gick bra!!:D
Du gick inte och handla när du väl hade pengarna och var vid "särholmen"? :näsblod

Vägra prut när man skrivit "ev. billigare vid snabb affär"?

Vägra prut när man skrivit "ev. billigare vid snabb affär"?
Ja eventuelt billigare betyder inte halva priset per telefon som alla ghetto idioter verkar tro...
Det betyder att om du ringer är hövlig vi bestämer en tid du kommer i tid tittar på bilen frågar det du vill veta bestämmer dig för att köpa den och har kontanter så kan du få den nån 500ing billigare..

Om jag av nån anledning stör mig på dig så är det 16 000 som gäller.

Det är kanske lite dyrt, men den är väldigt fin. Skärm renoveringen blev dyr och dom brukar rosta där. Sen blev den ju lite breddad bak. Ja ringer ingen mer så får man väl pruta av en peng.

Den är säkert väldigt fin men fortfarande inte speciellt eftertraktad. Och som vanlig så får man inte alltid betalt för de saker man åtgärdar på bilen tyvärr.
Men vem vet, kanske finns det någon som letar efter just en sådan och vill ha din bil. Men risken är överhängande att du får pruta en hel del på det priset...

Ja eventuelt billigare betyder inte halva priset per telefon som alla ghetto idioter verkar tro...
Det betyder att om du ringer är hövlig vi bestämer en tid du kommer i tid tittar på bilen frågar det du vill veta bestämmer dig för att köpa den och har kontanter så kan du få den nån 500ing billigare..

Om jag av nån anledning stör mig på dig så är det 16 000 som gäller.

Tyvärr är det nog såhär i dagsläget att om du verkligen måste eller vill sälja så får du står där med mössan i handen och tacka och ta emot, det är fan inte lätt att sälja en bil i dag. Det bilen var värd för ett halvår sedan lär du reducera rejält. Sänk priset i annonsen till 14000 spänn så ska du se att det kanske ringer nån svensson som vill pruta lite mer men inte till halva priset.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år