Sälja beggade däck till mig!

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Sälja 250 SP däck till mig!

Halloj, körde slut på mina däck på Brno och har inte möjlighet
att köpa nya från TL.. Så snälla finns det ngn vänlig själ där ute som kan sälja mig ett par däck till 250SP? :Bugar eller om inte annat ska till falken och kan köra in om TL och ta med en uppsättning till mig?

edit: fick just veta att TL inte har ngr däck.....

Last edited:
crallan skrev:
Halloj, körde slut på mina däck på Brno och har inte tid eller råd att köpa nya från TL.. Så snälla finns det ngn vänlig själ där ute som kan sälja mig ett par däck till 250SP? :Bugar eller om inte annat ska till falken och kan köra in om TL och ta med en uppsättning till mig?
Ta med ett gammalt slitet däck till Knudan idag, det är en gatåkare som behöver ett 160 däck.

Alternativt slänger du in det till mig.

GSXR1100R skrev:
Ta med ett gammlat slitet däck till Knudan idag, det är en gatåkare som behöver ett 160 däck.

Alternativt slänger du in det till mig.
Är tyvärr och jobbar och kommer inte ifrån... Hur som helst är mina däck så tvärslut att jag inte med gott samvete kan sälja dem.. i och för sig är de ju nästan nya på mitten.... :rolleyes: så jag kan sälja det riktigt billigt 200:- kanske har fler i samma kaliber.. så om han kan vänta kan han nog få två för 500:-

TL har tydligen slut på SP däck :( Tänk om jag ska missa första racet pga däcksbrist...

crallan skrev:
Är tyvärr och jobbar och kommer inte ifrån... Hur som helst är mina däck så tvärslut att jag inte med gott samvete kan sälja dem.. i och för sig är de ju nästan nya på mitten.... :rolleyes: så jag kan sälja det riktigt billigt 200:- kanske har fler i samma kaliber.. så om han kan vänta kan han nog få två för 500:-
Hon köper dom :tummenupp

crallan skrev:
Gott! kollade på det andra bakdäcket, var bättre än det första :va ..
nåja 500 pix för två bakdäck är taget!
Köpt, jag hör av mig i morrn.

Måste det va beggade ?

Jag kan fixa nya till bra pris.

Är det Dunlop 207,208 du vill ha ?

Hur bråttom är det ?

// J

jag har ett par i garaget annars som satt på min RGV.. fint skick.. :D 160 bak, 110 fram.. kanske är samma som till RSen.

crallan skrev:
Halloj, körde slut på mina däck på Brno och har inte möjlighet
att köpa nya från TL.. Så snälla finns det ngn vänlig själ där ute som kan sälja mig ett par däck till 250SP? :Bugar eller om inte annat ska till falken och kan köra in om TL och ta med en uppsättning till mig?

edit: fick just veta att TL inte har ngr däck.....
Fredrik (vars hoj för övrigt går som ett skott med nya cylindrar enligt honom själv!) har med sig tre av mina gamla framdäck till Falken, 300 kr/st.

Torkel skrev:
Fredrik (vars hoj för övrigt går som ett skott med nya cylindrar enligt honom själv!) har med sig tre av mina gamla framdäck till Falken, 300 kr/st.

Man tackar! Nu är vi kittade med gammeldäck i alla fall, bara hoppas de är bra nog :)

Edit: för övrigt vill vi ju inte veta om hur SNABBA de andra är, bara hur långsamma.. :4skrika

*/ ?>
Back