Sälj mig en surgixxer!!!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Köpesannonserna är otillräckliga för detta aber. Jag vill ha en gammgixxer 1000. Det måste vara en blåvit -02, lågmil och i asfint skick. Jag såg två st på blocket, en 800 mil någonting och en på dryga 1000 men så fort Jag kom på att Jag behövde en av dom så försvann dom:mad: Var har ni alla surgixxers?! Jag vet att ni sitter och trycker på dom!

Backspeglarna är väl bara att byta ut iofs..
Men hade inte du Teo en blå/vit -02 förra året? Vad är vitsen att byta ut en 03 till en -02? Är inte 03 bättre på alla punkter?
Och eftersom det inte finns någe utbud på -02 och dom få som finns är överpriser så skulle jag köpa denna i dina kläder
http://www.blocket.se/vi/12331046.htm?ca=12_s

Priset är ju ett annat men det känns som du får mer för pengarna.

Backspeglarna är väl bara att byta ut iofs..
Men hade inte du Teo en blå/vit -02 förra året? Vad är vitsen att byta ut en 03 till en -02? Är inte 03 bättre på alla punkter?
Och eftersom det inte finns någe utbud på -02 och dom få som finns är överpriser så skulle jag köpa denna i dina kläder
http://www.blocket.se/vi/12331046.htm?ca=12_s

Priset är ju ett annat men det känns som du får mer för pengarna.

Backspeglarna skiter Jag i, dom har Jag inte på i alla fall. Jag vill ha den för att den är snygg och charmigt oldschool. 03 har bra mycket bättre bromsar, chassie och den ålar sig inte när man åker fort på slangen sittandes som 02 men 03 är ful som stryk i frånten och Jag har inte samma ha-känsla som den Jag sålde. Nyare hojar är inte intressanta alls.

01 har fula backspeglar, "choke"-funktion och ett fult mattsvart avgassystem.

är nog inte så mänga som rullar me orginalavgas förutom vid besiktningen ,choke? har aldrig röet den själv , upp me bilder nu teo så vi kan se skillnaden

Bifogat

• Bild 108.jpg
    Bild 108.jpg
    139.6 KB · Visningar: 120
01 har fula backspeglar, "choke"-funktion och ett fult mattsvart avgassystem.

Har 01 choke? Vad är nu detta för vansinne?!?

ÅÅÅÅÅåååååå vad segt SH är!

Jag orkar inte ladda upp bild. Att den är snyggast är min högst personliga åsikt och varför Jag hellre vill ha en sådan än en 06 med intergrerade blinkers och partickelfilter spelar ingen roll. JAg vill inte diskutera, bara köpa 02 blåvit surgixxer.

Last edited:
är nog inte så mänga som rullar me orginalavgas förutom vid besiktningen ,choke? har aldrig röet den själv , upp me bilder nu teo så vi kan se skillnaden

De flesta sätter nog på bolt-on system och då syns fortfarande det där fulsvarta röret.

Har 01 choke? Vad är nu detta för vansinne?!?

Är ju inte riktigt en choke men jag vet inte riktigt hur den fungerar.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...