Sälj mig din gamla förstärkare.. billigt!

Glocalnet

Bannad
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Låg
Tjenare på er..

Det är inte nån av er som sitter på nån Fungerande förstärkare av modell 100w o värre?

Vilken skit som hellst bara den funkar o låter bra?

O FÖR FAN BILLIGT!

//Jag

(Om jag inte får ha den här tråden här.. så.. ta bort den! Jag har inte omdömme nog för stunden att dömma om den kan va här)

hey! Jag vill också ha en förstärkare! Behöver inte alls vara 100w+, men den måste ha hörlursutgång (3,5mm eller 6,3mm, spelar ingen roll).

Fungerande fjärrkontroll är också ett krav. :)

Blev det här just den nya "sälj en förstärkare"-tråden?

hey! Jag vill också ha en förstärkare! Behöver inte alls vara 100w+, men den måste ha hörlursutgång (3,5mm eller 6,3mm, spelar ingen roll).

Fungerande fjärrkontroll är också ett krav. :)

Blev det här just den nya "sälj en förstärkare"-tråden?

:yoparty

Jag fick tag på en :pannkyss

Jag har fan en förstärkare m fjärr där BARA hörlursutgången funkar! Intressant? :)

O nu undrar ja om de ä nån som vill byta en dator + ljudsystem m förstärkare o värsting super baslåda (hemmabio) + skärm o trådlöst tangentbord o mus o hela köret + ett dataljudsystem mot en gammal 80cc cross?

Kommer denna tråden köra eller?

//:tuttar

2734467 :yoparty

Jag har fan en förstärkare m fjärr där BARA hörlursutgången funkar! Intressant? :)

O nu undrar ja om de ä nån som vill byta en dator + ljudsystem m förstärkare o värsting super baslåda (hemmabio) + skärm o trådlöst tangentbord o mus o hela köret + ett dataljudsystem mot en gammal 80cc cross?

Fett intressant med det! Har den fjärrkontroll? Eller har haft, eller nåt sånt..

80kubiks-kross är kul, men det lät som om det skulle bli dyrare för mig att byta till mig krossen än att buda på blocket. :D

:yoparty

Vad är det för dator? du kan få en 125:a isåfall, en husqvarna modell äldre men som är skapligt fin faktiskt. Enda som återstår är att plocka ihop kopplingen. Nylackad mm.

Fett intressant med det! Har den fjärrkontroll? Eller har haft, eller nåt sånt..

80kubiks-kross är kul, men det lät som om det skulle bli dyrare för mig att byta till mig krossen än att buda på blocket. :D

Ja den SKA ha fjärr... men med handen på bollarna så är ja inte 100% på att den funkar..:va Men för typ.. 200kr får du den :)

Sen vad du menar me de där byta till dig crossen.. de fattar ja inte :D

Vad är det för dator? du kan få en 125:a isåfall, en husqvarna modell äldre men som är skapligt fin faktiskt. Enda som återstår är att plocka ihop kopplingen. Nylackad mm.

P4 ~ 2,2ghz? ny dvdläsare + ny dvdbrännare, 130gb hårddisk + en 60gb hårddisk.. eum.. radeon 5600+ eller vad det heter grafikkort.. + ett annat som inte är allt för bra som sitter i.. följer även med en annan dator med läsare 800 processor.. o lite stuff.. trådlöst tangentbord + mus o en 20"+ skärm.. tror de ä en 21".
Du kan även få med en nokia 3310 vid snabt byte :)

Är det helt åt helvete inte intressant eller vad säger du?
Jag har faktiskt en sterio med.. en aktiv bas på 10" (proson FB-10) 300w max o rms 150watt med zachry 250 (+ 2 bokstäver nånstans) förstärkare som kostar 2000kr ny på ljudia.. + högtalare.. som är rätt ghey..

Kan lägga några kronor imellan eventuellt.. har du bilder?

//:yoparty

Last edited:
2734595 Ja den SKA ha fjärr... men med handen på bollarna så är ja inte 100% på att den funkar..:va Men för typ.. 200kr får du den :)

200 spänn, det får man ju en fungerande stärkare för. :D
Skäms, det där är inte lika lågt som Glocalnet. :rolleyes:
I vilken del av landet bor du?

200 spänn, det får man ju en fungerande stärkare för. :D
Skäms, det där är inte lika lågt som Glocalnet. :rolleyes:
I vilken del av landet bor du?

Nja okej du har fan rätt.. 200 är dyrt..
Östergötland bor jag i..

Du får den för.. 10st sofiero.. :)

Det lät bättre. :D

Östergötland, perfekt. Jag åker till Jönköking om en å en halv vecka, kanske kan kika förbi då. :)

Gör de! Ja kan dock inte lova efter lite efterforskning att den har fjärrkontroll!
Men ska du ha mitt nummer så kan du ju ringa innan du kommer.. Jag bor 3,5 mil söder om linköping!

//

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...