Sälj, köp och bytestråden!

Spammar sönder tråden vidare > Hur går det med Gixxer-pusslet Gabor?

Japp kom igen och BÖRJA nu:tummenupp, jag kommer med kaffe och tråkningar som "det går aaaaalldllllligg att få ihop igen":D

Tisdagsfika vid Gabor röstar jag för:)

Blev duktigt nedskälld av brollan om hur slapp jag är angående ihop petandet av hojen! Det finns ju inget försvar så jag lär släpa ut min lata lekamen till garaget i helgen. Det finns x antal sanerings timmar att göra på den då den blev fylld med sand vid avåkningen och några frågetecken till behövs benas ur.Tisdags fika hos moi...tja varför inte??:)

Blev duktigt nedskälld av brollan om hur slapp jag är angående ihop petandet av hojen! Det finns ju inget försvar så jag lär släpa ut min lata lekamen till garaget i helgen. Det finns x antal sanerings timmar att göra på den då den blev fylld med sand vid avåkningen och några frågetecken till behövs benas ur.Tisdags fika hos moi...tja varför inte??:)

:dammsugare? :tuttar

Tisdagsfikat taget, lär utvärdera tassimon!

Dags att skaffa kompressor om du inte har! :fakta

Någon som är sugen på en tyst dator att köra som mediaspelare i vardagsrummet?
Accent HT-400 i champagne (ljus guldig kulör).
Strömsnål AMD 5050e i ett Gigabyte MA78GM-UD2H m-atx, ett par gig minne, 120 gig 2,5" 7200 sata - och en bluray/hd-dvd som krona på verket.
Imondisplay i lådan, och imonfjärr medföljer.
DVI/HDMI (och vga), analogt flerkanalsljud, eller så matar man sin hembioreceiver med digitalt ljud.

Givetvis med win7 ultimate installerat (64-bit, eller 32-bit väljer köparen).

Pris...säg 3', först till kvarn'.

Bifogat

• Accent_HT-400.jpg
    Accent_HT-400.jpg
    12.4 KB · Visningar: 52
flak å fronbåge, passar japs-pickisar
kinkycaben som är en 87 äre bolt on,
men eftersom skiten ser likadan ut fram till 98 så passar den nog dom oxå.

2laxar

Bifogat

• SL270947.jpg
    SL270947.jpg
    211.1 KB · Visningar: 39
HTPC:n borta, nu är det lite uppstädning i möblemanget, har lite saker i ful-furu över. :)

Soffbord, stor förvaringbänk och tv-bänk, allt i nyskick förutom soffbordet som har en liten skada (efter att katterna blev bortskämda med att ha vatten på bordet...det letade sig ned i skivan tydligen... :huvet).

Pris - bud, gör absolut paketpris, men hämtar gör ni själva...

/J

Bifogat

• annons.jpg
    annons.jpg
    105.3 KB · Visningar: 69
Möbler borta, nu har vi en dammig hög dvdfilmer (300...), av dessa 100 original, blandat region 1 och 2 - buda.

KÖPES! Väl fungerande motorgräsklippare max 1000:-någon som har en över ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT