Sälj, köp och bytestråden!

leksaker säljes:
ashdown five fifteen 100W basstärkare pris 1100kr eller förslag
pilbåge, typ:flata med mahognykärna och hickory ytträ :dragstyrka: ca 40pund vid 28tum: pris 800 eller förslag

Inco gasfri migsvets. Använd till en ljuddämpare. Tråd kvar. Finns i Västerås, platsbrist. Ingen esab men schysst att ha istället för ingen alls. 500:- PoK.

Haha men elak du e, du får 500 ifall du hittar en köpare till mig för det priset jag angav. Samlar faktiskt ihop till en VFR 800 med ABS så antagligen en 02:a men dem kostar ju ca 50 000.

Tjena.
Vill köpa beggade stövlar i storlek 44 - 45. Har en fullvuxen tonåring hemma, som hänger med mig till Nurburgring till sommaren.
Kollade på biltemas stövlar för 400:- och det var crap. Kändes att han kunde lika gärna åka i hans converse dojor :crash
Har någon ett par liggandes i nå't hörn?

Jag kommer byta ut mina stompgrips mot något mindre elakt mot skinnstället framöver, det är för en gixxer 600/750 k8/k9 (anar att literhojarna kan passa med). Svarta i skick som nytt.

Någon hugad som behöver mer grepp? :)

Jag skulle kunna tänka mig att byta min Kawa mot en Ducce Hypermotard/Monster S4R (Monster med vanligt fatbar styre dvs) och en påse pengar...

‎...ingen som har ett friskt (helst obromsat) släp för rätt pengar över? :) Söker normalstort släp för bågetransporter.

Den som vill ha en välskött RMZ 250 -11 så finns den att hämta ut på JC Motorsport mot en slant pengar! :tummenupp

Säljer ett par offroad-däck av märket Dunlop Trailmax. Bakdäcket har mönsterdjup 7 mm och framdäcket 6,5 mm. Pris 400 kr.

Dimensioner:
120/90-18
90/90-21

IMG_1220-1.jpg

Edit: Sålda!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey