Sälj din R1-04 till mig =)

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
2st Cbr1000rr-08
Tja!

Nu orkar ja fan inte leta nå längre..letar efter en R1a -04, men de finns ju inga ute. Vet inte hur länge man ska hålla ut. de e ju säsong nu juh.
Har lagt ut köpes annonser både på blocket och här. Fick ett svar på annonsen på blocket...nån som ville sälja en CF 250 -08 :va Står klart och tydligt att ja vill ha en R1a..aja.
Funderar på om man ska importera en..Vart är det bäst att importera ifrån? tyskland? har kollat lite på www.mobile.de men där är ju priserna som här i sverige?? :va
Vet nån nått annat än mobile.de?
Vilka saker skiljer sig om man jämför med att importera en bil?

Ja, sporthojarna har kommit ner prismässigt i Sverige. Det blir till att leta om du ska hitta en som är värd att importera.

www.motoscout24.de är en annan sajt.

Lycka till!:tummenupp

Ja, sporthojarna har kommit ner prismässigt i Sverige. Det blir till att leta om du ska hitta en som är värd att importera.

www.motoscout24.de är en annan sajt.

Lycka till!:tummenupp

Jo de känns som de, några annonser som jag såg på mobile så låg dom priserna till och med över den svenska marknadens priser.
tack för infot iaf :yoparty

Hade jag haft en hade du fått köpa den direkt... om det är någon tröst.
Men det går ju 13 på ett dussin så borde inte vara svårt att hitta en eller?

Ta hem en från Tyskland annars, har gjort det själv och det är ett litet äventyr. :tummenupp

Hade jag haft en hade du fått köpa den direkt... om det är någon tröst.
Men det går ju 13 på ett dussin så borde inte vara svårt att hitta en eller?

Ta hem en från Tyskland annars, har gjort det själv och det är ett litet äventyr. :tummenupp

Jo tack det värmde :tummenupp
Här i sverige verkar det juh dött iaf..säsongen e ju här och jag kan inte tänka mig att folk sitter å håller på hojjen ett tag till om dom vill sälja..

Hur krångligt är det att importera? är det som att importera en bil el?..
Va ska man tänka på? ..blir det samma pris sen på försäkringen som på en svensksåld?
:va

Sök på "import", finns massor med trådar om det. Men kortfattat, nej det är inga problem. Inte om du tar hem från ett EU land.
Det är däremot inte lika lönsamt som det varit, priserna har utjämnats senaste åren känns det som. Det går ju alltid att pruta lite mer på importhojar.

Angående försäkringen har jag ingen aning, men tror inte det spelar någon roll.

Lycka till :tummenupp

Jo tack det värmde :tummenupp
Här i sverige verkar det juh dött iaf..säsongen e ju här och jag kan inte tänka mig att folk sitter å håller på hojjen ett tag till om dom vill sälja..

Hur krångligt är det att importera? är det som att importera en bil el?..
Va ska man tänka på? ..blir det samma pris sen på försäkringen som på en svensksåld?
:va

Måste det vara en 04:a då?? http://www.blocket.se/vi/15258679.htm?ca=6_s Jävligt fint skick..

Last edited:
..jo en 05 går oxå =) även en 08! men de sticker iväg för mycket i pengar då tycker jag. Kan lägga runt 80tkr. Sen gillar jag 04 å framåts utseende!

.ja runt 80tkr ungefär..kanske lite mer om hojjen e riktigt nice :tummenupp

Tycker du ska kolla på den jag länkade till.Obs det är inte min..Polarn som ska sälja sin.Den är i riktigt fint skick..

Tycker du ska kolla på den jag länkade till.Obs det är inte min..Polarn som ska sälja sin.Den är i riktigt fint skick..

..jo jag har sneglat lite på den faktiskt..e den helt orginal?
..ska nog dra iväg ett mail till han :tummenupp

..jo jag har sneglat lite på den faktiskt..e den helt orginal?
..ska nog dra iväg ett mail till han :tummenupp

Den är helt org.Förutom ett clear alternetives baklyse med inbyggda blinkers.Org.Finns kvar han orkade bara inte byta tillbaka..
Ring istället han gillar inte mail så mycket..

Den är helt org.Förutom ett clear alternetives baklyse med inbyggda blinkers.Org.Finns kvar han orkade bara inte byta tillbaka..
Ring istället han gillar inte mail så mycket..

Okok..men nu e de för sent. har redan dragit iväg ett mail. Önskar mig fler bilder osv. :tummenupp

Ok.Skickade du med telnr så kommer han o ringa upp.Kan ju tjuvta lite bilder om du inte får några.Vi har hojarna i samma garage..:tummenupp

hmm..kommer inte ihåg om ja skrev nr el inte :va
Finns bilderna alltså tillgängligt för mig oxå? el kommer bara du åt dom?

hmm..kommer inte ihåg om ja skrev nr el inte :va
Finns bilderna alltså tillgängligt för mig oxå? el kommer bara du åt dom?

Kan gå ner o ta lite kort om det är så..Men han kommer nog o skicka kort.Kan ju fråga han imorrn.Ska ut o lära mig det nya jobbet med honom då..Annars drar du iväg ett mail till med telnr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT