Nu har du skrivit säljesannonser om den där Hondan i varje tråd snart.Är den så svår att bli av medGeronimo79 skrev:2447087Lägg till 17000 så får du en grym motard med lite timmarÄr en -05 crf 450 hm lv-reggad som jag köpte ny i våras..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har du skrivit säljesannonser om den där Hondan i varje tråd snart.Är den så svår att bli av medGeronimo79 skrev:2447087Lägg till 17000 så får du en grym motard med lite timmarÄr en -05 crf 450 hm lv-reggad som jag köpte ny i våras..
Hej, du jag vet att Husaberg ska sälja en Husa 650 motard.lilltryne skrev:2446289Har bara 45...
Körde crf 450 på tjejdagen på örebro-banan och sen har jag provkört en husa fs 650 på gatan. 450:an hade jag ju roligare med och den kändes smidigare, men å andra sidan så körde jag ju den mer, så blev väl van vid den.Emmi skrev:2447600Vad har du kört för hojar?
De är för stora o klumpiga tycker jag. Har iofs inte provkört nån än, men de känns väldigt stora när man tittar på dem.Jonasson skrev:2447846KTM 640SM -02 42k, skicka pm![]()
lilltryne skrev:2448199De är för stora o klumpiga tycker jag. Har iofs inte provkört nån än, men de känns väldigt stora när man tittar på dem.
Jonasson skrev:2448838Det är ju samma chassie som 625 bara större tank å bekvämare sadel![]()
den e ju oxå stor om man jämför med crf450.Jonasson skrev:2448838Det är ju samma chassie som 625 bara större tank å bekvämare sadel![]()
Hej.lilltryne skrev:2449063den e ju oxå stor om man jämför med crf450.
Nä. Ska nog titta på en imorn dock.Enginehardware skrev:2449356Hej.
Blev det någon provkörning av 450´n ??
Hlsn
Thomas
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem