Sälj alla GSXR och R1: or nu!!

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Nu kommer Honda CBR1000RR för att ta tillbax tronen för all framtid!

Photo shop men med insiderhjälp....
165Kg och 175Hk

Köp senaste MCN!!

Bifogat

• cbrliten.jpg
    cbrliten.jpg
    107.1 KB · Visningar: 3,001
CBR1000RR 2004

En bild till...

Bifogat

• cbrliten2.jpg
    cbrliten2.jpg
    54.8 KB · Visningar: 2,931
Ingen risk jag säljer min R1, den kommer att stå sig ett X antal år till tror jag, Visst den kanske inte har mest HK just nu av dom hojjar som finns, men den ser ut & känns smidigast av dom hojjar som finns (av dom jag har sett/provat)

Sen HONDA hästar vet vi ju hur dom är........

Tråkig radfyra eller rolig V5 ???

Jepp, bara att sälja alla tunga, slöa och fula gixxer 1000. Hondan representerar ett kvantsprång i MC-historien - ett paradigmskifte helt enkelt. Gör alla tidigare modeller från alla tillverkare obsoleta. :rolleyes:

Det ser svårt ut att förlänga svingen på den där banan-liknande grejen längst bak. Finns det big-bore kit och hur mycket kan man krama ur med gas och turbo utan att stakarna petar hål i motorblocket? :1pajas

En annan gissning...

Bifogat

• cbr1000rr.jpg
    cbr1000rr.jpg
    33.8 KB · Visningar: 2,546
Det är nästan lite ducce över röven. Men sådana här PS bilder skall man inte lita för mycket på även om det är "pålitliga" källor som har informerat.

Bingo skrev:
Jepp, bara att sälja alla tunga, slöa och fula gixxer 1000. Hondan representerar ett kvantsprång i MC-historien - ett paradigmskifte helt enkelt. Gör alla tidigare modeller från alla tillverkare obsoleta. :rolleyes:

Helt rätt! :D

R1 Uffe skrev:
Ingen risk jag säljer min R1, den kommer att stå sig ett X antal år till tror jag, Visst den kanske inte har mest HK just nu av dom hojjar som finns, men den ser ut & känns smidigast av dom hojjar som finns (av dom jag har sett/provat)

Sen HONDA hästar vet vi ju hur dom är........
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Mr. Dante skrev:
Nu kommer Honda CBR1000RR för att ta tillbax tronen för all framtid!

Photo shop men med insiderhjälp....
165Kg och 175Hk

Köp senaste MCN!!

:whip :whip :fatta!

SLUTA skrämmas!!!!

Forumet hade en av sina sämre stunder när jag såg ämnesraden. Hur mycket jag än refreshade så kom jag inte in på tråden. Jag var övertygad om att det var någon ny info om att försäkringsbolagen hade startat en ny försäkringsklass för dom 2 hojarna eller något liknande. :skrämd

Varför banansving på en fyrtaktare?
Jag trodde banansvingar enbart fyllde sin funktion på tvåtaktare? (Dragning av expansionskammaren)

<edit>.. tittade lite närmare, ser inte ut att vara någon tvättäkta bananform på den där svingen</edit>

Last edited:
Bjorn N skrev:
Varför banansving på en fyrtaktare?
Jag trodde banansvingar enbart fyllde sin funktion på tvåtaktare? (Dragning av expansionskammaren)

<edit>.. tittade lite närmare, ser inte ut att vara någon tvättäkta bananform på den där svingen</edit>

I vilket fall som helst får man en vridstyvare sving om man böjer den.

maverick_750rr skrev:
:D Helt rätt...........

Det är ju inge ovanligt, tror en HONDA får ha hur många HK som helst på pappret, men de flesta skulle nog skratta åt de.....

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti