Sälj alla GSXR och R1: or nu!!

Mr. Dante skrev:
Och det kan inte han med föraren att göra?
Om min Mormor lånar en Ferrari model dyr snabb snygg så tror jag att jag åker i från henne med min Civic...

Men om Du åker på din båge och en lika duktig förare som du kör 954:an tror jag inte du åker i från... Eller?

mer kubik e inte alltid = snabbare hoj... menmen du får ju tro vad du vill :tummenupp ....vi kan ju ta det om vi syns i sommar istället :hej

ym0307hyoshi.jpg

SUCK!

Mr.gixxer skrev:
mer kubik e inte alltid = snabbare hoj... menmen du får ju tro vad du vill :tummenupp ....vi kan ju ta det om vi syns i sommar istället :hej

NÄR SKA JA KOPPLA UR PCIII:AN o köra i från dej??? bara undrar både du o ja vet att de inte stämmer att en 954 blir piskad av en trähäst. Bara för att ja råkade sej en gång att du drog i från lite o att ja mappade min precis efter var ju inte för att ja skulle kunna köra ifrån dej för de hadde ja fixat utan pcIII också utan de va för att cycklen inte svarade riktigt bra i kombination med hotcam systemet o utan pcIII

SÅ E DE!!! :fakta

Re: SUCK!

MANGAN skrev:
NÄR SKA JA KOPPLA UR PCIII:AN o köra i från dej??? bara undrar både du o ja vet att de inte stämmer att en 954 blir piskad av en trähäst. Bara för att ja råkade sej en gång att du drog i från lite o att ja mappade min precis efter var ju inte för att ja skulle kunna köra ifrån dej för de hadde ja fixat utan pcIII också utan de va för att cycklen inte svarade riktigt bra i kombination med hotcam systemet o utan pcIII

Seså nu flickor, nu tar vi det lilla lugna... inte så ->:6surkart

Wiseguy skrev:
En bild på CBR 1000 RR & RCV 1000 från Honda.

Ser ut att vara riktiga hojar men jag är inte säker.

Jo, det hängde jag med på men jag tänkte om du hade något innifrån tidningen ochså eller du har bara hittat omslaget på nätet?

R1 Uffe skrev:
Ingen risk jag säljer min R1, den kommer att stå sig ett X antal år till tror jag, Visst den kanske inte har mest HK just nu av dom hojjar som finns, men den ser ut & känns smidigast av dom hojjar som finns (av dom jag har sett/provat)

Sen HONDA hästar vet vi ju hur dom är........
Jag håller med dig Uffe Honda vad är det he he...
Vissa tror dom är superman och visda tror dom kör en månraket
Så är det när man kör Honda 160 hästar -60 är verkligheten :gråta

Ärligt talat, bilderna jag sett på nya bladen hittills har mest varit pinsamma. Knosad front, dubbla soptunnedämpare under saden, banansving, gigantisk "bukkåpa", bananskalsfärg... Är det verkligen så snyggt? Hoppas bilderna ger en dålig representation av verkligheten.

/Martin

berggren_martin skrev:
Ärligt talat, bilderna jag sett på nya bladen hittills har mest varit pinsamma. Knosad front, dubbla soptunnedämpare under saden, banansving, gigantisk "bukkåpa", bananskalsfärg... Är det verkligen så snyggt? Hoppas bilderna ger en dålig representation av verkligheten.

/Martin

Tycker du CBR600RR och RC211V är fula oxå?
Nya Firebladen kommer bli lik bägge... Sen har ju alla olika smak.

Re: SUCK!

MANGAN skrev:

OJOJOJ tror visst nån blev lite sur!!!!...en "trähäst " :confused: ..å sen för det andra så om du vill använda den tonen !!!..så tycker jag att du kan säjj vad du vill direkt till mej å inte sitta på forumet å gapa !!!!

så e det killen!!! :fakta

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...