Sälj alla GSXR och R1: or nu!!

Haha! Sug på karamelen, vi vet alla att ZX-10R kommer spöa skiten ur hondan. Sen kan Kawa, suka och Ýama göra snygga hojar vilket Honda bevisligen aldrig kunnat(tjejhojar) :fakta :D :D :D :D

Anders

Det kommer alltid ligga mellan Rettan och gixxer´n!!!
Kawan skramlar sönder och hondan kommer hur många hästar de än tar ut kännas trygg, trevlig och snäll.
:D :D det har vi ju hört de senaste 10 åren!!!

nejr´å Jag tror den blir as fin! kolla bara in nya 600:an, vilen racer
ninja 600 har ju nästan snott designen rakt av rettan som kom för 5!!! år se´n, kolla bara in ramen.

Teo skrev:
Det kommer alltid ligga mellan Rettan och gixxer´n!!!
Kawan skramlar sönder och hondan kommer hur många hästar de än tar ut kännas trygg, trevlig och snäll.
:D :D det har vi ju hört de senaste 10 åren!!!

nejr´å Jag tror den blir as fin! kolla bara in nya 600:an, vilen racer
ninja 600 har ju nästan snott designen rakt av rettan som kom för 5!!! år se´n, kolla bara in ramen.

Du har ett öga för design du.

ZX10-R kommer att rocka röven ur alla konkurenter :rock

Blackninja skrev:
Du har ett öga för design du.

ZX10-R kommer att rocka röven ur alla konkurenter :rock

Ja troligen lika mycket som dom rockar röven av alla i MotoGP...
För Kawa har ju alltid varit värst.. Eller i alla fall tyngst :eek:

Ska bli intressant att se - tidigare år verkar honda haft förkärlek till färgblinda och halvt obegåvade designers...

Behåll alla GSXR och R1!!
för ska ska honda bygga så fula hojar lär andrahandsvärdet
skjuta i höjden på gixxern och rettan...

Last edited:
Mr. Dante skrev:
Ja troligen lika mycket som dom rockar röven av alla i MotoGP...

Godafton,

Det är ju faktiskt som Dante säger, det Honda vill genomföra och producera, det gör dom.

Kawasaki och Suzuki är idag mycket små märke idag på marknaden som har stora lönsamhetsproblem, så tydliga att de nu gått ihop vad det gäller utveckligen av nya tunga koncept för att klara det över huvudtaget. Kawasaki har ju vid ett antal tillfäller övervägt att lägga mc tillverkningen i malpåse för att de inte får lönsamhet i det....

Kvalitè mellan Kawa och Honda ska man inte ens jämföra, ta en tio år gammal hoj från bägge fabrikaten och titta efter vilken produkt som har bäst finish kvar, vad det gäller allt, motor, kåpor etc. Inte är det Kawa i vart fall...

Om Honda släpper en ny värsting, kommer det bergis att bli som när de släppte CBR900RR 1992, en ny milstolpe och en ny dimension vad det gäller sporthojar.

Och, Nej, jag kör INTE Honda.

Och kommer det något från Honda...kanske man får överväga att byta ut sin dussinvara...

Carlsson

Tycker faktiskt inte att den nya bladen va snygg..954:an är ju ballare då .....å sen var det ju det där med honda hästarna :fakta

Gixxer is still king :rock

Mr.gixxer skrev:
Tycker faktiskt inte att den nya bladen va snygg..954:an är ju ballare då .....å sen var det ju det där med honda hästarna :fakta

Gixxer is still king :rock

Tror inte att den ser så klumpig ut i baken när den riktaga visas.. Honda hästarna? Har du bänkat en 954: a? Eller är det något gammalt du tänker på, i så fall så var det samma problem med "för mycket" hästar på pappret för Suzuki tidigare...

GSXR är kanske kung för dagen, men det är den med 1000cc inte 750... :tummenupp

Mr. Dante skrev:
Nu kommer Honda CBR1000RR för att ta tillbax tronen för all framtid!

Photo shop men med insiderhjälp....
165Kg och 175Hk

Köp senaste MCN!!

Nej!! Behåll era gamla hojar. De flesta klarar inte av att hantera 140 hk och 170 kg. Hur ska det då gå med 175 hk o 165 kg?
När jag ringer Trygg Hansa (som är just detta året är billigast) våren 2005 så låter det så här;

- Trygg Hansa gomiddag!
- Hej, hej jag vill försäkra min hoj.
- Jaha ja, regnummer tack.
- HOJ 666
- Hmmm, jaha ja en klass 7 hoj från 1999!
- Ehhh, ja (piper jag fram)
- Ja då ska vi se (lång tystnad följer)... Jo då har vi en hel/hel försäkring här för 98 750 kr / år.
- Aj aj det låter lite mycket.
- Jo men som du kanske känner till så har ju olyckorna ökat drastiskt de senaste året så tyvärr är detta det ända.
- OK, tack men jag får nog avböja! :fakta

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :D

Mr. Dante skrev:
Tror inte att den ser så klumpig ut i baken när den riktaga visas.. Honda hästarna? Har du bänkat en 954: a? Eller är det något gammalt du tänker på, i så fall så var det samma problem med "för mycket" hästar på pappret för Suzuki tidigare...

GSXR är kanske kung för dagen, men det är den med 1000cc inte 750... :tummenupp

nej det jag närmast tänker på e att en orginal 954 med 151 pållar blir frånåkt av en gixxer 750 med 141...och att 954:an efter powercomander å mappning i bänk fortfarande inte övertygar :fakta ....då är det ju något med hondas ponnysar som inte stämmer ??? :)

Mr.gixxer skrev:
nej det jag närmast tänker på e att en orginal 954 med 151 pållar blir frånåkt av en gixxer 750 med 141...och att 954:an efter powercomander å mappning i bänk fortfarande inte övertygar :fakta ....då är det ju något med hondas ponnysar som inte stämmer ??? :)

:confused: :confused: :confused:

Mr.gixxer skrev:

Nu har du drömt igen......... :D

Jag hoppas verkligen att de haft väldigt lite insiderhjälp när de gjorde de bilderna för den var inte snygg. Hoppas de presenterar ngt fräschare än så.

Om den ser ut som på bilden så är det ingen risk att jag byter upp mig till en sådan,men i höst får vi se vad som kommer yamaha visar r1 och r6 i september och dom andra lär väl visa sina runt samma tid.

Mr.gixxer skrev:

Och det kan inte han med föraren att göra?
Om min Mormor lånar en Ferrari model dyr snabb snygg så tror jag att jag åker i från henne med min Civic...

Men om Du åker på din båge och en lika duktig förare som du kör 954:an tror jag inte du åker i från... Eller?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025