Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det finns två alternativ, antingen tankar du fullt, byter bakdäck å skyller misslyckandet på att däckkrängarn hade fel skor, eller så kavlar du upp ärmarna, skruvar isär hojen och felsöker. Mycket svårare än så är det inteska jag verkligen behöva skära upp kabelstammarna föra tt se om jag hittar något... finns det inget enklare sätt... kan inte se utanpå kabestammarna att något e brännt iallfall... suck... kan ju ta en evighet att hitta detta felet...
kan inte var något annat fel än kortis??
Gör det enkelt för dig, inte behöver du skära upp stammarna..ska jag verkligen behöva skära upp kabelstammarna föra tt se om jag hittar något... finns det inget enklare sätt... kan inte se utanpå kabestammarna att något e brännt iallfall... suck... kan ju ta en evighet att hitta detta felet...
kan inte var något annat fel än kortis??

kan ju vara brännd solenoid/startrelä, vilket av dem du nu har på din hoj![]()
? håller på att bli galen!
! http://www.thesparesnetwork.co.uk/forums/index.phpHej, min bränner ignition säkringen när jag drar in kopplingen !? håller på att bli galen!
!
År det någon som har bra tips var man hittar el-schema till dito?
mvh. Raul

Generellt sett brukar aldrig batterier som går sönder lämna för hög spänning...Idag va jag nere på firman där jag köpte hojjen... hade ju garanti kvar på den...
dom gav mig ett helt nytt batteri o trodde det skulle lösa det...
om inte får jag lämna in den hos dom... ska dom gå igenom all el...
Tror inte batteribyte hjälper... men hoppas verkligen att det löser det då min semster börjar om en vecka o jag vill itne läman ifrån mig den...
Om jag får citera en seriestripp av bortgångne tecknaren George Beeverloo:varför kladda med detta själv om du har garanti på hojen???
lika bra att lämna den till handlaren direkt.
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|