Säkrare med motard!

On hearing the news an insurance industry insider, who refused to be named, said: ' This comes as no suprise. It's much harder for Gatsos to read your number when your doing a near vertical wheelie and the best anti-theft device ever fitted was a left hand kickstart and 12:1 compression piston.

HAHAHA så jävla bra :D

Haha, klockrent!!

Men det är nog sant. Körde på götgatan och bilen framför nitade för en kärring blinkade och svängde ut i trafiken från stillastående, var ingen större fara, men under bilen framför låg det en "plastark" ni vet såna som sitter på löpsedlarna så dom inte regnar/blåser bort, och precis när jag skulle till och nita med frambromsen låg skiten under framhjulet. Gissa om det blev halt, började fladdra och ha mig, ställde mig upp i fotpinnarna och släppte bromsen samtidigt som jag rätade upp med bakbromsen. Svettigt, men det gick bra...

Det jag ville komma fram till är att jag no-way skulle rett upp situationen om jag satt på en plastraket med mer än 200kg att brottas omkring med...

Men att motarder inte skulle vara lika stöldbegärliga, eller bli snodda lika ofta tror jag inte på, är ju fan bara att slänga upp skiten på ryggen och kuta om man har lite muskler... :)

Zana skrev:
Haha, klockrent!!

Men det är nog sant. Körde på götgatan och bilen framför nitade för en kärring blinkade och svängde ut i trafiken från stillastående, var ingen större fara, men under bilen framför låg det en "plastark" ni vet såna som sitter på löpsedlarna så dom inte regnar/blåser bort, och precis när jag skulle till och nita med frambromsen låg skiten under framhjulet. Gissa om det blev halt, började fladdra och ha mig, ställde mig upp i fotpinnarna och släppte bromsen samtidigt som jag rätade upp med bakbromsen. Svettigt, men det gick bra...

Det jag ville komma fram till är att jag no-way skulle rett upp situationen om jag satt på en plastraket med mer än 200kg att brottas omkring med...

Men att motarder inte skulle vara lika stöldbegärliga, eller bli snodda lika ofta tror jag inte på, är ju fan bara att slänga upp skiten på ryggen och kuta om man har lite muskler... :)

:hihi

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back