Säkerhetstips vid stopp

Tjusningen!

Det är ju det som är tjusningen att bo i sthlm, man måste alltid vara på helspänn och kan aldrig slappna av!
Spänningen gör så att man inte alls behöver köra lika fort med mcn för att få kicken, man har en bra grund att börja på!
:tummenupp

Chrille skrev:
Det finns bara ett svar i det här sammanhanget.

Lämna storstäderna!! Vad utsätter ni er för egentligen? Det är inte mänskligt möjligt för mig att förstå varför ni bor kvar i miljöer som föder den typen av tänkande.

-En som lämnar nyckeln i både bilen o hojen över natten-

Har du nån aning om hur jäkla mycket jag avskyr att hitta ert hus mitt ute i ingenstans och ni finns aldrig heller med på en karta. Men glass, det ska ni ha. Ni ringer 17ggr om dagen o brölar efter er glass o skäller på mig för att jag aldrig kommer till ert obefintliga hus där ute.

Flytta till stan. Dit kommer jag.

Är det jobbigt att stanna med hojen ta alltid med er en el-stöt för den sista utvägen. Det brukar hjälpa. Kan även frambringa eventulella vapen av angripare, det är synd då.

750RR

Uppsala e ju en lugn stad...

kör för övrigt taxi i uppsala, och när det gäller fyllskallar så kan man väl ge tippset om att alltid hålla med ...

- " Fan vå den där jävla taxametern rullar snabbt"

- " Jag vet... livet är en hora... eller hur?"

Man kan nog över lag påstå att dom som råkar i problem offta inte är helt oskyldiga själva... oavsett om man är ute å festar, kör mc eller taxi för den delen

:mad: Jag har inge sånna problem, dom tror jag är en International MC Polis, som kommer direkt från den Danske Ubåt´s flotten i Iran :crash

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back