Vet inte om den e gammal, men jag hade iaf inte sett den förut! En relativt kort film med en kille som står upp på hojen medans -----censur----- Äh kolla på filmen själva vetja!
"Wheelie king"
// Mayer
"Wheelie king" // Mayer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Wheelie king" Mayer skrev:2121961Vet inte om den e gammal, men jag hade iaf inte sett den förut! En relativt kort film med en kille som står upp på hojen medans -----censur----- Äh kolla på filmen själva vetja!"Wheelie king"
// Mayer
Vem är det?diver6 skrev:2121984Den grabben gör inget annat....![]()

Jadu vem vet!RoLLER skrev:2122071Jag har sett den där förut, men det e lika imponerande varje gång!
Att wheela vertikalt ståendes på topkåpanVart ska detta sluta? Ska man stå på händer nästa gång? Eller brakedance'a på topkåpan...
Nån föressten som vet vad det e för låt (loop?) i filmsnutten. Sjukt skönt groove i den, jag måste bara ha!!!
Mayer skrev:2122103Angående låten så är det way out of my league om man säger så, men jag tog faktiskt reda på vad den hette, bara för din skull!![]()
![]()
N.E.R.D med I´ts almost over now
// Mayer

lungan!RoLLER skrev:2122125Ett stort T H N X!![]()
Robin_heij skrev:2122290Tror att killen kallar sig Darius
Men inte helt säker
Det ser ju ut som om hojen är fastgjuten i backen Okej, tack!Teemu skrev:2122334Killen heter Shahin Croes
nedu det kan han inte göra för att kunna bli sådär bradiver6 skrev:2121984Den grabben gör inget annat....![]()

Jo de flesta som stuntar på det där sättet har riktiga "pizzadrev"! Men du får inte bättre balans ju större drev du harCraven skrev:2133675Å andra sidan har de förmodligen sjuk drevning på hojarna...
Mayer skrev:2133680Jo de flesta som stuntar på det där sättet har riktiga "pizzadrev"! Men du får inte bättre balans ju större drev du har![]()
// Mayer

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |