Säker kille.... inte

Det jag inte fattar är varför han som filmar säger 'Oh shit'.

Man ser ju på killen som försöker köra att han inte har alla getter i hagen, att hissen inte går ända upp, att lyset är på men ingen är hemma - så va fan hade dom väntat sig ?

:crash :crash :crash :crash

:rofl :rofl :rofl :rofl Man kanske ska vara glad att man gick i körskola ändå.....kunde bli dyrt annars :D

Träning ger färdighet... Men ägaren kommer nog inte låna ut sin hoj på ett tag.

Jag kan tänka mig att jag såg ut så första gången jag satt på en moppe. Tror det var en PW50 eller nåt. Morsan har ett kort där jag ligger och ser förvånad ut med moppen uppochner brevid.

Bandit600 skrev:
Man ser ju på killen som försöker köra att han inte har alla getter i hagen, att hissen inte går ända upp, att lyset är på men ingen är hemma - så va fan hade dom väntat sig?

HAhahahahahaha :lol :rofl :lol :rofl

ok, nu vet jag vad motstyrning innebär..

(editerad)

Last edited:
Carcass skrev:
ok, nu vet jag vad motstyrning innebär..

Haha, eller så kanske det var en sån där hoj som man kunde vinna pengar om man cyklade på vid tivolit när man var liten. En sån som svängde åt höger när man styrde åt vänster alltså ;)

Det är väl en sån där kille som skrytit om hur jäkligt han kan köra hoj, sen får han prova en och detta blir resultatet.
Man ser ju att han har noll koll, trippar fram som en gås först, släpper inte gasen eller bromsar, kan troligen inte ens framföra trampcykel.

Ahahhah fy fan, garvar så tårarna rinner... :lol :rofl :lol :rofl

(OK ,man ska inte skratta åt andras olycka, men fan det såg för sjukt ut....)

Det måste fan ha varit den allra första gången i hans liv som han satt sig på en hoj. Fy fan.
Jag minns första gången jag skulle köra, det var en sevenfifty på körskolan. Läraren sa bara kör rakt fram i gånghastighet. Ok sa jag, och körde allt annat än rakt fram. Det var fan inte lätt... Nu när jag är erfaren skulle jag kunna köra 49:or på SRW med förbundna ögon.. :rolleyes: Så det är lätt att fördöma..

Det måste ju vara på skämt. Även om man inte är van vid att köra så kan man ju ialla fall svänga på styret.

Kul film! Den påminner mig om en kille som kom till min nybörjarkurs i motorcross på Sviestad för mååånga år sedan. Killen var kaxig som fan (han hade minsann kört cross förut). I första kurvan kör han med full gas av banan och in i ett träd. Hans förklaring var "Jag skulle släppa gasen med vred åt fel håll". Han kom inte till nån mer träning...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8