Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ojsan. Tänkte vi kunde kliva ur sandlådan ett litet tag.... Gick visst inget vidare....Marals76 skrev:Hela du är ett enda stort suck så din åsikt är totalt ointressant i detta sammanhanget!![]()
Att påstå att KTäääääMen skulle ha 20% av Husans servicebehov rimmar ju alldeles för dåligt med verkligheten. Borde t.o.m du ha insett vid det här laget....
Jag skulle jättehjärna testa en 660 för att se hur den står sig mot min Husa. Nån som är sugen (kanske t.o.m kan övertala mig att köpa KåTeäääääM istället för Husa?) ??
Orsaken är att de 625sc/640 osv jag kört med/mot inte haft en chans prestandamässigt vilket jag ärligt talat anser mest ha att göra med taskig inställning/taskig chaufför för så stor skillnad det har varit än så länge borde det inte vara (faktiskt fakta). Skulle i så fall vara Ejdehages KX500 från förra året...
Edit: Efter att ha läst mnitt eget inlägg (förvisso lätt berusad) kanske jag ska tillägga tt jag inte med detta bedömt min talng som motardfgörare utan helt och hållet hållt mig till vad jag upplevt under accelerationer på Gelleråsems och Sviestads rakor....
Kommentaren om sandlådan gäller dock fortfarande...
Last edited:

)
vaaaaa?