SÖKES röd 748R

Miip Miip

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha WR400 motard
Undrar om någon vet hurvida det tillverkats några röda duccar av typen 748R. vill inte ha en gul :huvet

vänliga hälsningar: Zeb
 
Miip Miip skrev:
Undrar om någon vet hurvida det tillverkats några röda duccar av typen 748R. vill inte ha en gul :huvet

vänliga hälsningar: Zeb

Massor, det var väl bara 2000 som dom bara var gula.

Undrar om inte K-Micke fortfarande har sin till salu (varför han nu skulle sälja den :rolleyes: )

Min är ju också röd (fulaste bilden i vlärden):
smallmyduc.jpg
 
Jaha där ser man :) , måste ju va som så att ägarna till dom röda inte släpper dom ur sikte för i annonserna är alla gula. och en ducce ska ju va röd. Tackar så mycket :Bugar
 
Min kompis har en röd 748R :) så visst finns de.....

En ducce ska vara grön :mattias
 
Not Not Not!

Therudeboy skrev:
En ducce ska väl gul precis som en ferrari :fakta :)

Njae, förr (och nu) tävlade Ferrari och Ducati med röda bilar/hojar eftersom man valde någon av landets färger. :fakta Visst finns det gula Ferraris och gula Duccar :3freak , men men. No comments...

Alla Duccefärger är snygga men gula är oftast billigare. I wonder why...

Men att Ferrari och Ducati skulle vara gula är som att :tomten skulle vara gul.
 
Ducatiracer skrev:
Njae, förr (och nu) tävlade Ferrari och Ducati med röda bilar/hojar eftersom man valde någon av landets färger. :fakta Visst finns det gula Ferraris och gula Duccar :3freak , men men. No comments...

Alla Duccefärger är snygga men gula är oftast billigare. I wonder why...

Men att Ferrari och Ducati skulle vara gula är som att :tomten skulle vara gul.



Jag tycker gult är snyggare, sen att jultomten är röd beror på coca cola och ingen annan :)
 
rosso corsa = den italienska racinglacken :tummenupp
 
Jag ska i alla fall uppfylla min dröm om en gul 748r någon gång i framtiden :tummenupp Våren är redan kommen till Anderstorp för flera månader sen.
 
En Ducati ÄR röd, alla är det även dom gula fast det syns bara inte.

Så ÄR det! :fakta :D
 
BLUERIDER skrev:
Vet en jävligt fin till salu med "termigioni" pm:a om du är intresserad..
RÖD såklart !!!! :banana

Hörrö du blue... :7peta Min må vara röd, fin, och möjligtvis till salu men den är inte en R... Hade den varit det så hade den inte varit till salu. :D

Tjipp!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top