Rytternevägen> Poliskontroll och olycka(?)

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Polisen har kontroll i höjd med Örtagården! De hade dessutom ett mediateam med sig så om ni inte vill hamna på nyheterna så bör ni kanske ta det lite lugnt!

I samband med detta såg jag en kille som hade åkt av vägen. Vet inte om detta var något som var fingerat för mediateamet eller om det var på riktigt. Han stod bredvid en fighter-liknande maskin och verkade inte må allt för dåligt. I kontrollen stod en grön Ninja av äldre modell och en annan fighter. Farbror blå ritade ivrigt i dokumentet så det blev nog inte gratis!

Ja vi passerade ju på väg hem strax efter du ringt mig om saken. Såg allmänt konstigt ut. Kameramannen kutade runt den "kraschade" hojen tillsammans med en polis och vid återvinningshuset stod 2 hojåkare, en polis och den gröna ninjan. De såg ut att småsnacka och vankade lite av och an.

I scensatt, riktig olycka? Bra fråga. Hade det varit en riktig olycka borde det väl varit en ambulans på platsen, kan man tycka? :va

Det är väl dags att genomföra några betydande förändringar inom politiken då gör man såhär....Skapar en debatt om något helt annat som man belyser med film,statestik,personer som drabbats,osv och fyller media med sådant skit via tidningar,debattprogram,utalande kan ju vara en sån film de skapar!!

Det är väl dags att genomföra några betydande förändringar inom politiken då gör man såhär....Skapar en debatt om något helt annat som man belyser med film,statestik,personer som drabbats,osv och fyller media med sådant skit via tidningar,debattprogram,utalande kan ju vara en sån film de skapar!!

Det där fick jag läsa flera gånger för att förstå! :D

Inte ett ljud ens på:
http://polisen.se/Vastmanland/sv/Aktuellt/Handelser/
Hmmm... Mysko sa Bull!

Edit: Träffade på en trevlig konstapel på parkeringen vid Coop och passade på att fråga. Han hade inte koll på den enskilda händelsen men berättade att de hade spelat in något för 112 igår så det var nog antagligen det vi såg!

Last edited:
Ja vi passerade ju på väg hem strax efter du ringt mig om saken. Såg allmänt konstigt ut. Kameramannen kutade runt den "kraschade" hojen tillsammans med en polis och vid återvinningshuset stod 2 hojåkare, en polis och den gröna ninjan. De såg ut att småsnacka och vankade lite av och an.

I scensatt, riktig olycka? Bra fråga. Hade det varit en riktig olycka borde det väl varit en ambulans på platsen, kan man tycka? :va

Tyvärr var det inte scensatt. Jag var en av de som stod där, jag på vit/svarta fightern.. Jag kom först, bromsa duktigt och slapp undan med 2800:-
Killen på gröna Ninjan samt hojen i diket kom 5 min efter mig, gick tyvärr inte lika bra för dem... Personen i diket bromsa kraftigt varpå framhjulet låste och det slutade i diket. Hoppas det gick bra för personen i fråga då jag inte var kvar tillräckligt länge för att få veta.
Och JA! Film team var där och spela in för 112 poliser..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman