Ryssland slutar med vintertid

inför 30-timmars dygn istället...:D

Föredrar att dra ner på lunch och raster kombinerat med övertid :tummenupp

Ja, med undantag av övertid är det så de flesta verkar resonera. Själv tycker jag att ätande blir förstört om jag måste stressa, och vill gärna ha en stund att smälta maten efteråt också. Den där ev. kvarten eller halvtimmen när man är på väg hem gör varken till eller från för mig. Inte så mycket att ha bråttom hem till kl halv sex, heller.

Märkligt att ta bort just vintertiden. Då tar man ju bort normaltiden. För det finns väl egentligen bara sommartid och normaltid?

Ja för fan, bort med normal(vinter)tiden! Hellre en timme mer dagsljus på eftermiddagen på vintern då jag faktiskt är vaken än att solen går upp innan jag vaknat.

Ja för fan, bort med normal(vinter)tiden! Hellre en timme mer dagsljus på eftermiddagen på vintern då jag faktiskt är vaken än att solen går upp innan jag vaknat.

Hur tänkte du nu. Om du gör dig av med vintertiden får du en timme mindre solljus.
Du flyttar ju tillbaka klockan för att matcha solen.

Sommar och vintertid måste va det dummaste som finns.

Som det är nu så ställer man tillbaka klockan när det blir mörkare så att det blir ännu mörkare på kvällarna. Sen på sommaren när man vill kunna somna om kvällarna så ställer man fram klockan så att det håller sig ljust/varmt ännu längre. :va

Bättre i så fall om man gjorde tvärtom.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...