Rymdings hushållstips! Rymding Big Bang!

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Har testat diverse svindyra preparat som ska städa köket av sig själv, men inget har fungerat som i reklamen. Nu har jag hittat mitt eget mirakelmedel.

Köpte en vanlig blomspruta på affären och blandade 1/4 dl grönsåpa och en matsked Yes diskmedel i blomsprutan och fyllde försiktigt på med vatten (så att det inte skummade). Sprayade på spisen och väntade 5 min och torkade sen spisen med hushållspapper. Funkade klart mycket bättre än alla dyra mirakel medel. 95% av allt fett och skit försvan direkt. Bara liten bränd rand närmast plattorna. Sprayade igen väntade 6-8 min och tog scotchbrite och gnuggade och spisen var ren.

Ni får gärna kopiera mitt recept men ni måste märka blomsprutan med Rymdings BIG BANG.

Aha, annars kan man hacka bort det värsta med en kniv innan man blästrar runt ringarna...

Vafan har ni spis hemma? Idag, 2008???
Jag trodde alla åt på mäckdånalds?

För mig funkar Ajax universal + disktrasa perfekt. Sen gäller det bara att gnugga, gnugga, gnugga...:tummenupp

Vafan har ni spis hemma? Idag, 2008???
Jag trodde alla åt på mäckdånalds?

Spis 2008 känns ju lite omodernt, men än värre är ju att folk tydligen inte har städhjälp utan pysslar själva :va Eller är det här en så där ironisk tråd som jag inte fattar? :mad:

Är det såhär ni tackar borgerlighetens gåvor till folket med skattereduktion på städhjälp? Hålla på och grisa med manuellt arbete i hemmet. WT säger jag bara! :mattias

Verkar vara många städexperter här. Har en spis från 70-talet som behöver rengöras, någon som gör hembesök?
Kan bjuda på en fika. :)

I äkta hemfru-anda släpper jag ut mina aggressioner genom att städa... Tur att jag jobbar med det så kan jag tjäna pengar samtidigt... :tummenupp

Å hur är du att bo ihop med på semestern? Eller ni kanske kör skilda semestertider?

Verkar vara många städexperter här. Har en spis från 70-talet som behöver rengöras, någon som gör hembesök?
Kan bjuda på en fika. :)

I got what you need!:

Carl%20Gustav%20Medium%20Range%20Anti%20Armoured%20Weapon.jpg

*/ ?>
Back