Rykten.. Get away in stockholm...

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
O som sagt, har man själv startat en sk "bajstråd" kanske man inte ska komma med pekpinnar...:rolleyes:
En tråd kan handla om vad fan som helst. Att min tråd om den försvunna skiten ligger bortom horisonten för din fantasi/kreativitet innebär inte att gränsen för vad trådar kan handla om ska dras där.

Innebörden av mitt första inlägg i den här tråden är att det gynnar våra intressen som motorcyklister att inte bjuda idioter som sysslar med filmer av typen Get Away någon uppmärksamhet.

En tråd kan handla om vad fan som helst. Att min tråd om den försvunna skiten ligger bortom horisonten för din fantasi/kreativitet innebär inte att gränsen för vad trådar kan handla om ska dras där.

Innebörden av mitt första inlägg i den här tråden är att det gynnar våra intressen som motorcyklister att inte bjuda idioter som sysslar med filmer av typen Get Away någon uppmärksamhet.

Varför går du då in och lyfter tråden med meninglöst gnäll :näsblod :confused:

Det bästa hade la varit å bara låta den vara och dö!?

Är det bara jag som tycker att mötande trafik (inklusive lastbilar) ser ut att hålla en sisådär 200 km/h i sekvensen där han kör hoj?
mjo och varför har han reg skylten kvar? och på orginalplats? Ser fan bara ut som en av alla latexbögar som tror att dom är odödliga på sina sporthojar, men det är bra då kanske dom äntligen blir förbjudna!

mjo och varför har han reg skylten kvar? och på orginalplats? Ser fan bara ut som en av alla latexbögar som tror att dom är odödliga på sina sporthojar, men det är bra då kanske dom äntligen blir förbjudna!

Du besvära dej ändå o kolla trailern me sk latexbög??? För din 250 känns ju sjukt manlig?? Håll du dig i skogen me din lilla cross så tar vi andra "latexbögar" hand om resten av världen! Om det inte finns intresse av o kolla på sånna här filmer så behöver man ju som tidigare nämnts inte gå in på sånna här trådar.. eller ni tror ni kan förrändra våra åsikter?? Haha patetiskt!!:tungan

Last edited:
Är det bara jag som tycker att mötande trafik (inklusive lastbilar) ser ut att hålla en sisådär 200 km/h i sekvensen där han kör hoj?

Tyckte också det syndes ganska tydligt att det var uppspeedat, sådär fort går det inte att slänga hojen fram och tillbaka i den hastigheten...... om man inte har ca 1mm försprång :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT