Oddjob
Bannad
Hamrén är en nitisk snut i 08 och det ÄR ett skämt han skrevmickelin skrev:2429889Jag gillar inte böter på 200.000:-, säg att det är en mardröm...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hamrén är en nitisk snut i 08 och det ÄR ett skämt han skrevmickelin skrev:2429889Jag gillar inte böter på 200.000:-, säg att det är en mardröm...
Oddjob skrev:2429904Hamrén är en nitisk snut i 08 och det ÄR ett skämt han skrev![]()
Niklasinorr skrev:2429871Tillverkarna får hårdare och hårdare krav på sej vad avser avgasutsläpp men framförallt ljud. Vi kommer att få se betydligt färre hojar framgent med enkelpipa, ljuddämparen blir sjukt stor om den skall klara både ljudkrav och effektmål därför blir det dubbla utblås. Kolla CRF250 i motocross till exempel.
Det pratas om under 90 dB för vissa roadracingbanor, det blir ganska tufft att fixa kan jag tala om...
HAHHAOrca69 skrev:2430109En snabb googling på K7 gav svaret.
så underbarDet där är en gammal bild som kom i våras, någon klåpare har lekt i PS.strom_robert skrev:2429917Här är en bild på en gsx-r 1000 också, med två pipor fast en under cutsen.
Ser man inte skillnad på en R1000 och en touringhoj så kanske det är dags att skaffa cabJösse skrev:Det är väll ingen jäkla touringhoj.

sandstream skrev:2431308skrev en himla massa
Orca69 skrev:2430109En snabb googling på K7 gav svaret.
Swedie skrev:2429796Enligt rykte från en tidning (får ej fram namnet) så kan 07 GSXR 1000 får två pipor. Vad tror ni? Sent aprilskämt eller?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |