Ryggskott

Haha, soffpotatis :)
Borde inte du hänga på "Körkort 2007" eller "uppkörning imorgon" ? ;)

Du har förståss helt rätt, måste träna mer. Skam egentligen då man har gym på jobbet att man inte tränar mer. Brukar köra något pass då och då.

Haha såg inte att du bytt avatar, då hade jag gett dig ett trevligare svar :D

Är hojlös snart, ligger i med träningen istället och tar lite lektioner :mad:

Nix ofta är det svagare magmuskler än ryggmuskler som gör att man får ont i ryggen.

Så man ska träna magen mer :)

Det är vad min naprapat säger i allafall.

Ryggen är det största problemet och svårst att träna effektivt. Naprapater är teoretiker och ofta har dom inte så mycket att komma med rent praktiskt. :D

Last edited:
Gå till kiroprakter. Hade själv ryggskott och "kröp" dit. Kunde iaf gå hjälpligt på vägen hem. Förövrigt med dålig rygg, träna upp magen den håller upp ryggen. Det hjälpte för mig iaf.

Haha nejdå! mina nycklar var safe! men det var kolegans! men vakten fick dom inte! för han var så j-a otrevlig , utan jag frågade min kolega om jag fick dom och jag var trevlig! och jag fick dom! sen förklarade jag för vakten att han var dum i huvudet och han var tvungen att skjutsa ner mig så jag slapp gå för att hämta mer bärs och det funkade!
Han blev lite sne för nån snodde nycklarna till golfbilen:yoparty

//Mcbudet

Var det möjligtvis det här budet som blev av med nycklarna till hojen på Lelleträffen?

Såg riktigt kul ut när du fick packa över till golfbilen :D

Mark

Min naprapat har varit elitidrottare så jag tror han vet vad han pratar om :)

Som sagt, skillnad på praktik och teori, det som funkar för otte funkar kanske inte lika bra för nisse. Jag har själv varit elitidrottare och aldrig tyckt att naprapater ger bra råd angående träning, det har man personliga tränare till.

ok, onsdag idag.
Kunde efter en liten sovmorgon ta mig till jobbet. Känner att det trots allt är ganska skönt att röra sig lite även om det gör ont.

Blir dock inge golf eller mc-åka i helgen :(

Som sagt, skillnad på praktik och teori, det som funkar för otte funkar kanske inte lika bra för nisse. Jag har själv varit elitidrottare och aldrig tyckt att naprapater ger bra råd angående träning, det har man personliga tränare till.

Extemt offtopic men "personliga tränare" är ett varumärke som ett företag säljer, jag har tränat styrketräningen i 10 år och gått kurs i rörelselära anatomi och träningslära och jag kan konstatera att många PT har gått en kort kurs och sen är dom på gymmet några gånger och deras kunskap är ofta väldigt bristande och innehåller många direkta felaktigheter.

Extemt offtopic men "personliga tränare" är ett varumärke som ett företag säljer, jag har tränat styrketräningen i 10 år och gått kurs i rörelselära anatomi och träningslära och jag kan konstatera att många PT har gått en kort kurs och sen är dom på gymmet några gånger och deras kunskap är ofta väldigt bristande och innehåller många direkta felaktigheter.

Jo men det är precis som med allt. Finns bra och dåliga inom alla kategorier, även doktorer och lärare.

Jä-la käblande :)
Tyck synd om mig istället, soffpotatisen... JAG HAR SÅ ONT !! :)

Jä-la käblande :)
Tyck synd om mig istället, soffpotatisen... JAG HAR SÅ ONT !! :)

Har det bättrat på sig än?
Hoppas du är tillräckligt kry imorgon för att fira midsommar. Jag är ordentligt däckad av förkylning nu på min lediga vecka så det blir nog inge firande för mig. :(

det blev bättre på onsdagen, men idag är det illa igen. trist med förkylning, du får dra en virre. brukar hjälpa :)
själv hoppas jag ryggen blir bra till Barkarby-kvällen på onsdag.

målvakt? vad pysslar ni med för spännande? kom till Barkarby på onsdag ni också. det är riktigt roligt !

Back