ryggpuckel och tröja över?

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Ni som har ställ med ryggpuckel, hur funkar det för er att ha en tröja på er? Provade, visserligen med en lite för liten tröja för stället men det såg ju inte speciellt övertygande ut :confused:

if you say so ;) såg helt enkelt inte så snyggt ut, bättre med huvtröjja kanske?

Kör med ett extra skinnställ utanpå puckelstället och sedan tröjan över det, det kan inte misslyckas! :tummenupp

Kör med min SH-tröjja över mitt skinställ med puckel, funkar kanoners :)

Nu med risk för att bli Lynchad. Men varför har ni tröja över stället mitt i sommaren? jag tycker att det är varmt som det är. jag har knapt t-shirt på mig under.

plus har du ett race ställ med puckel för XXXXX kr, varför dölja det under en tröja? då kunde du ju ha köpt mitt gamla 70-tals ställ för en 500:- om du ändå inte ska visa det.

Nu med risk för att bli Lynchad. Men varför har ni tröja över stället mitt i sommaren? jag tycker att det är varmt som det är. jag har knapt t-shirt på mig under.

plus har du ett race ställ med puckel för XXXXX kr, varför dölja det under en tröja? då kunde du ju ha köpt mitt gamla 70-tals ställ för en 500:- om du ändå inte ska visa det.
gillar känslan och hur det ser ut med en tröjja över. stället köpte jag inte för puckelns skull.

Det kan komma en INSEKT på stället !!!11
Därför är det brukligt att köra med hjälmöverdraget och mjukisbyxor på också.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra