Ryckig start

Ruben

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Ingen
Tjena!

När jag ska åka iväg så rycker det och det går mycket söligt.
Efter en stund lättar det och det är inga problem.
Vad kan det vara ???
 
Lite mer utförlig beskrivning tack

Hur länge varmkör du den?
Hur länge hackar den?
Vad är det som hackar?
Koppling? Motor?

Förmodligen är det väl bara så enkelt att den går lite hackigt när den är kall
 
Ruben skrev:
Motorn hackar kanske i 10 sek innnan denb drar iväg

Du får nog skriva lite mer info om du förväntar dig ett vettigt svar!! :kocko

Edit 1: ...du är född -89... är det moped du snackar om? Då är inte SH rätt forum...
 
Ruben skrev:
Motorn hackar kanske i 10 sek innnan denb drar iväg

När du börjar övningsköra så får du lära dej att parera gas/koppling ordentligt :hihi

*no offence, det var menat som ett skämt*
 
CayLe skrev:
Det är för att moppen är kall och blöddrar/4-taktar. Varmkör, ditt moppefucko.

Hi hi välkommen hit :D


OT är de nån mer än jag som ser att klockan på inläggen är fel???
 
Sadam skrev:
Hi hi välkommen hit :D


OT är de nån mer än jag som ser att klockan på inläggen är fel???

troligen du som har fel inställningar, gå till "Min profil" och sen "Ändra Forumval" Det skall stå på "(GMT +1:00 hour) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris"



nomolas
 
Ruben skrev:
Tjena!

När jag ska åka iväg så rycker det och det går mycket söligt.
Efter en stund lättar det och det är inga problem.
Vad kan det vara ???


Ääääää, skit ner dig ditt moppefucko !!!!!
:arsele :arsele :arsele
 
cool_lilja skrev:
Ääääää, skit ner dig ditt moppefucko !!!!!
:arsele :arsele :arsele

Dagens moppepojkar är bra på att varmköra. Det låter riktigt hemskt när ungarna utanför plugget håller stumt direkt när moppen går igång tills motorn inte hinner spola längre :skrämd :kocko :smasha
 
nomolas skrev:
troligen du som har fel inställningar, gå till "Min profil" och sen "Ändra Forumval" Det skall stå på "(GMT +1:00 hour) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris"



nomolas

Timmarna minuterna stämmer. Å du jag har aldrig fel så de så :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top