Rutinerade förare som vill köra hoj i Påsk

Maverick_ou812 skrev:
Madvrick... tack för den du...

Då man kvalar in i gruppen nybörjare (och man då automatiskt inte kan köra fort och säkert) så får jag önka er trevliga rundor. :tummenupp

Fast å andra sidan så hänger jag på Mr K, Rogerr, och Robz rätt okej (med passagerare). Dom har bara behövt vänta några sekunder vid korsningarna när vi kört.
Får man hänga på om man kan lämna referenser? :va

Nåja... kör försiktigt!

Ska du äntligen få köra med de stora grabbarna.. nu... :7peta akta nu så du inte trillar o skrapar knäna :pannkyss

AleX skrev:
Ska du äntligen få köra med de stora grabbarna.. nu... :7peta akta nu så du inte trillar o skrapar knäna :pannkyss
Stora o stora, dom e gamla iallafall...
Gällande det här med knäskrap så har jag köpt ett sånt där skinnställ med nåt plastskit som sticker ut på sidorna i knähöjd. Nån sa att jag borde göra som alla andra i Radical Riders, ta fram vinkelslipen och köra av en bit så att dom ser använda ut. Får jag låna din slip AleX?

PRO-körning

Det verkar bara vara gubbar som ska köra :rolleyes: . Se nu till att ta det lugnt. Synen och reaktionerna är inte som när ni var unga :hihi . Glöm inte dra hatten över hjälmen så ni varnar oss andra om att här kan vad som helst hända... :D

Snälla kung 1100kg, får jag också vara med och leka?
Jag lovar, jag ska plugga insuget... :pannkyss

majtii skrev:
Snälla kung 1100kg, får jag också vara med och leka?
Jag lovar, jag ska plugga insuget... :pannkyss
Du är för klotbenägen, dessutom så säljer du bling bling..

Maverick_ou812 skrev:
Gällande det här med knäskrap så har jag köpt ett sånt där skinnställ med nåt plastskit som sticker ut på sidorna i knähöjd. Nån sa att jag borde göra som alla andra i Radical Riders, ta fram vinkelslipen och köra av en bit så att dom ser använda ut. Får jag låna din slip AleX?

vilken jävla vinkelslip :fatta! :fatta!

Bifogat

• knä.JPG
    knä.JPG
    61.1 KB · Visningar: 47
  • knäp.JPG
    knäp.JPG
    65.4 KB · Visningar: 48
Last edited:
Fire skrev:
Känns som denna tråd börjar likna en från förra året.. :rofl som blev stängd..
:va
Förstår ej vad du menar... eller varför.
Du verkar ju kalla dig RR - då känner du väl alla här o inser det roliga :confused: :pannkyss

Robz skrev:
:va
Förstår ej vad du menar... eller varför.
Du verkar ju kalla dig RR - då känner du väl alla här o inser det roliga :confused: :pannkyss

Lite ironi.. syftade på en gammal tråd som spårade ut pga nån inte fick köra med..

Fire skrev:
Lite ironi.. syftade på en gammal tråd som spårade ut pga nån inte fick köra med..
Aha det kommer jag ihåg, men det löste sig när "någon" senare vurpade i en rondell.

:tungan

Här skall inte kidnappas nånting...men jag kan köpas...nej men lite allvar i en seriös tråd,hade gärna kört påskrundan,men är för rak för min smak,typ för mycket motorled mm mm,anledningen till att jag inte är sugen på det är att för att det skall bli kul pratar vi hastigheter som inte bör nämnas i damers sällskap. Jag ställer gärna upp som reiseleiter från HBG till kivik på fredag men då blir det på vägar som är riktigt kurviga/goa så hastigheten inte behöver bli så hög med tanke på medåkares erfarenhet/grus på väg mm mm Jag öppnar gärna upp verkstan på fredag så alla kan få en go kopp fika och genomgång av färdplan innan vi drar vidare. :tummenupp

thundrace skrev:
Här skall inte kidnappas nånting...men jag kan köpas...nej men lite allvar i en seriös tråd,hade gärna kört påskrundan,men är för rak för min smak,typ för mycket motorled mm mm,anledningen till att jag inte är sugen på det är att för att det skall bli kul pratar vi hastigheter som inte bör nämnas i damers sällskap. Jag ställer gärna upp som reiseleiter från HBG till kivik på fredag men då blir det på vägar som är riktigt kurviga/goa så hastigheten inte behöver bli så hög med tanke på medåkares erfarenhet/grus på väg mm mm Jag öppnar gärna upp verkstan på fredag så alla kan få en go kopp fika och genomgång av färdplan innan vi drar vidare. :tummenupp
Kostnad? En depåslav till ERF säsongen? Duger det?

Men....? Jag har verkligen försökt få in kringelikrokvägar i Påskharerundan [tm]. Har använt spirres lokalkännedom, GSXR1100RRRRRRRR:s trevliga kartor samt lite egen erfarenhet för att få ihop det.

Titta på rundan från Hbg via Mölle och vidare upp till bjäre och kolla om det finns bättre vägar. Fika i verkstan låter kanon i mina öron. Där finns det nog Hondagodis! Fast... vi passerar inte ens i närheten av Ekeby.

Maverick_ou812 skrev:
Kostnad? En depåslav till ERF säsongen? Duger det?

Men....? Jag har verkligen försökt få in kringelikrokvägar i Påskharerundan [tm]. Har använt spirres lokalkännedom, GSXR1100RRRRRRRR:s trevliga kartor samt lite egen erfarenhet för att få ihop det.

Titta på rundan från Hbg via Mölle och vidare upp till bjäre och kolla om det finns bättre vägar. Fika i verkstan låter kanon i mina öron. Där finns det nog Hondagodis! Fast... vi passerar inte ens i närheten av Ekeby.

Ring mig 0705-182615

Maverick_ou812 skrev:

jag ägen ingen slip så jag brukar använda asfalten när jag slipar.. :pannkyss

Maverick_ou812 skrev:
Där finns det nog Hondagodis! Fast... vi passerar inte ens i närheten av Ekeby.
Ap ap ap,efter allt hån från gammelfarfar mot Castrol/Honda teamet släpper vi inte han i närheten av vårt factory stuff :rolleyes:
Han kan få putsa vår semi trailer* medans ni andra får kaffe o kaga :rofl :rofl

*Läs sprinter :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien