ja.. du får väl avgöra senare !! Mr.skryttGSXR1100R skrev:Vi avvaktar tills vi sett hur du kört med andra, 260 på motorväg är väl inte speciellt svårt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja.. du får väl avgöra senare !! Mr.skryttGSXR1100R skrev:Vi avvaktar tills vi sett hur du kört med andra, 260 på motorväg är väl inte speciellt svårt.
Hohoho... utvecklar sig intressant dettaGSXR1100R skrev:Vi avvaktar... 260 på motorväg är väl inte speciellt svårt.
Skryt heter det, men det är samma visa varje år...Tymo skrev:ja.. du får väl avgöra senare !! Mr.skrytt![]()
Du är listad din gamle uv, tid och plats kommer asap.Robz skrev:Hohoho... utvecklar sig intressant detta![]()
Lägg ut lite tidplatsdatum så man kan planera lite![]()
/Hoppas man platsar![]()
GSXR1100R skrev:Du är listad din gamle uv, tid och plats kommer asap.
Du är gjutenthundrace skrev:Fan...har dålig koll på min tid i helgen...kan man typvilloch tänkerverkligenförsökaanmälasig?![]()
MoahahahahaDino Velvet skrev:Tyvärr. Högt tempo räcker inte. Vi som kör svinfort vill inte ha med er sölkorvar att göra.![]()
Givetvis så kommer tankkameran[tm] att vara monterad, kul att filma lite igen.thundrace skrev:
GSXR1100R skrev:Moahahahaha![]()
GSXR1100R skrev:Givetvis så kommer tankkameran[tm] att vara monterad, kul att filma lite igen.
![]()
Ja den är ju pilad och klar, men troligen proppad av vinglande bilisterSuperbike Roger skrev:Ni kan ju åka på konstrunda på Österlen... Så kan vi bränna gummi på alla vilsna 08or![]()
Siktar på Fredag om....Nappe skrev:E det rätt dag så e jag på![]()
Låter bra... om väder finns.GSXR1100R skrev:Siktar på Fredag om....
Hur go e du då?GSXR1100R skrev:Siktar på Fredag om....
Moahahaha du åkte på en blåsningMaverick_ou812 skrev:Hur go e du då?![]()
Fredag = Långfredag = Påskharerundan 2005
Men detta har du planerat din fuling... bara för att jag inte ska kunna åka med er. Nu ska jag kidnappa thundrace som guide i NV Skåne.![]()
Och jag som hade mutat mina referenser. Waste of money![]()
Det är just sånt här som skiljer männen från mössen.GSXR1100R skrev:Nej seriöst så är jag en kylling och vågar inte köra kustvägen i gryningen, rädd att förfrysa det lilla jag har, men vi kommer att köra Fredag - Måndag om vädret är ok.
Hmmm mysko, ditt namn verka försvinna på min lista...Maverick_ou812 skrev:Det är just sånt här som skiljer männen från mössen.![]()
Håll du dig inne i värmen på Harry´s istället.
F´låt...GSXR1100R skrev:Hmmm mysko, ditt namn verka försvinna på min lista...
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|