Ruskträffen 10-12 oktober

Hittils har det aldrig varit någon BURN tävling,,,
uppriktigt sagt så är det nog inget bra upplägg på den träffen,,,tror jag.
men försöka duger ,,,,,,,,,,, he he he he
 
Ylle skrev:
Tobbe blir det många wheelers med. Ska ni ha 20 mana tältet eller är det så få så det blir små personliga tält?
Är det nån burntävling..

Blir Jag, Jonasson och Ola vad jag vet än så länge.
Inget militärtält. Kaminen hade behövts förra året, då var det minusgrader. Detta är en träff för män (och kvinnor med hår på bröstet).

Tyvärr ingen Burntävling. (men vi lever gott på minnet av dina från Delta träffen) ;)
 
TbA skrev:
Blir Jag, Jonasson och Ola vad jag vet än så länge.
Inget militärtält. Kaminen hade behövts förra året, då var det minusgrader. Detta är en träff för män (och kvinnor med hår på bröstet).

Tyvärr ingen Burntävling. (men vi lever gott på minnet av dina från Delta träffen) ;)


Aha.. Hår på bröstet och ingen burn tävling. En gubb träff :D :D
Det är väl ingen som åker bil ner va. Eller? (MCK BILERS)
Nä nu är jag elak igen. Ha skoj där nere, själv tänker jag pyssla hela den helgen i ett varmt garage.
 
Surströmming !!!!!!
Om du kan bli varm o go på surströmming så låt gå för det :o)

Men jag personligen tycker nog att glögg är både godare i lukt
o berusande/värmande syfte,,fast det e ju klart,,
som i Norrlandsreklamen,,vill man vara för sig själv så,,,,,, :o)

Som sagt,,snart bara en vecka kvar,,,,,,,,,,,,sedan är det SVARTRUNDA med allt vad det innebär,,,,,

C u there. // Jocke
 
Om du nu ger tusan i å sälja hyndan å åka på Rusk så gör du 1 bra val,,,när du sedan blitt kvitt hondan så kan du ju köpa
en riktigt rolig hoj,,varför inte en TWIN ? å när du väl gjort det så vill du förmodligen inget annat hellre ha på 2 hjul,,det där kan vi diskutera över lite glögg :tummenupp
Näää klart du/ni kommer till Ruskträffen,,,,,,,,en frostnatt skadar ju inte :p

C u 2 there. // Jocke


Dala Basse skrev:
Blom
Jocke
Nett
Dala Basse
köpings fredrik
(eventuellt stefan borlänge)
Tobbe + några till från MCK Wheelers

Häng på nu´rå :tummenupp
 
Fan Jocke, Rusk krockar med aktiviteter som vi har med klubben just då :(

Ni som tar er dit... tjata på Jocke, o bjud han på lite extra glögg.... då kanske ni får vara med om att höra de ljuva tonerna som spred sig över de värmländska skogarna.... MotoGP släng dig i väggen :bow
 

Bifogat

  • p9200023.jpg
    p9200023.jpg
    54.6 KB · Visningar: 121
jocke i köping skrev:
? det där kan vi diskutera över lite glögg :tummenupp
Näää klart du/ni kommer till Ruskträffen,,,,,,,,en frostnatt skadar ju inte :p

C u 2 there. // Jocke

Om jag säljer hondan innan träffen så köper jag nåt annat kul före Ruskhelgen. Inte Twin.
Var iväg och kikade på en värmelampa idag, men den gav 80 W, då kan vi nog lika gärna ha stearinljus. Vi ser fram emot glöggen. :öl
 
80W kanske inte låter mycket men jag lovar att det räcker gott o väl till att värma upp ett vanligt tält som det inte e för högt i tak på,,typ tipi modellen,,
jag har ett tunneltält för 3 pers o det blir helt klart värme så det räcker kanske lite beroende på vilken kvalite man har på tält men i mitt haglövs tält fungerar det bara bra.dessutom så drivs fukten ut,de e ju oftast den som e jobbig.

//Jocke

Dala Basse skrev:
Om jag säljer hondan innan träffen så köper jag nåt annat kul före Ruskhelgen. Inte Twin.
Var iväg och kikade på en värmelampa idag, men den gav 80 W, då kan vi nog lika gärna ha stearinljus. Vi ser fram emot glöggen. :öl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top