Video Rundtur i Täby 2013

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Mestadels i Täby åtminstone. Ett ihopklipp från sommaren som har gått.
Tanken var att klippa ihop bitar där jag var ute och körde med de har två kompisarna, mest för att visa dem när de kör (och få dem att avsky vintern ännu mera).

Men är det värt att kolla på för er andra eller var det ett rätt crappy pusslande med filmsnuttar?
Nästan 12 minuter långt är ju oftast i längsta laget. Men det är tanken som räknas och jag försökte iaf.
Är det något som saknas förutom en krasch och :tuttar? (Och kanske ett sånt där brinnande hus, blåljus och bättre ljudkvalité. Förutom det :hihi)

Nu kommer snart någon att säga "Kill your darlings!", tyvärr stämmer det väldigt bra. För er är 12 minuter alldeles lagom. För andra som tittar går nog gränsen vid 4-5 minuter om det inte rör sig om en film med handling.

Mina önskemål:
* En kortare film, 4-5 minuter.
* Mera motorljud, mindre musik.
* Fler kameravinklar för att bryta upp körningen (du fick med tankmonterad kamera på slutet, bra där!).
* Ha kameran monterad rakt när du har den på hjälmen (nu känns det som att du kör runt med huvudet lutat åt höger...).

Bortsett från det kan du gott skippa krascher och blåljus, det blir så tråkigt. Men lite :tuttar är aldrig fel. :tummenupp

Kalla mig moraltant men blir irriterad när jag ser saker som att köra på trottoar där infarten är skymd av buske och träd. Känns så fullständigt onödigt. Men sen har man själv inte alltid gjort de smartaste dragen. Inget större fel i videon annars, musiken är ju lite häftig innan körningen kommit igång dock. Härliga kurvor på vissa ställen.

Jag kan nästan svära på att första låten är från en film, men jag har suttit i nästan 30 minuter utan att komma på vilken. Hjälp mig!:confused:

Tyckte allt början var mest spännande. Vad skulle hända? Som tur var så klarade ni er :banana

Kalla mig moraltant men blir irriterad när jag ser saker som att köra på trottoar där infarten är skymd av buske och träd. Känns så fullständigt onödigt. Men sen har man själv inte alltid gjort de smartaste dragen. Inget större fel i videon annars, musiken är ju lite häftig innan körningen kommit igång dock. Härliga kurvor på vissa ställen.

Man ser i hyfsat god tid där, fast det framgår inte riktigt av filmen. (Eller så lever jag i förnekelse)

Tyckte allt början var mest spännande. Vad skulle hända? Som tur var så klarade ni er :banana

Inget skulle hända och vad skulle vi klara oss ifrån? :crash

Instämmer lite i moraltantskören: Jävligt tveksam miljö i början iaf att brassa på i. Inget som jag hade varit stolt över att visa upp i en film direkt. Samt inte så jättehögt underhållningsvärde.
Annars är det kul, lite slangningar är nice och en del schyssta kurvor.
Jag tycker det kan vara kul att se lite olika kameravinklar typ inte bara 1a personsperspektiv.
Sen så gillar jag ju metal eller hårdrock i hojfilmer, men det är ju en smaksak. :tungan

Håll Er på Hagbyvägen istället för i bostadsområden med 30-vägar. Härligt bus vid rödlyset :banana

Vaaa wheelie i tätbebyggt område????? Vet du hur farligt det är????? Kan ju faktiskt hända något... :7peta:tummenupp

Är det något som saknas förutom en krasch och ? (Och kanske ett sånt där brinnande hus, blåljus och bättre ljudkvalité. Förutom det )

Jag tyckte man saknade ljudet av en ylande radfyra lite då och då :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti