Rundstiftkabelsko samt hylsa

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Oki, vill köpa kabelskor modell 4mm rundstift samt tillhörande hylsa, men eftersom jag har så långt till ELFA därifrån jag jobbar och vare sig Clas-O, Jula eller Biltema har det i sitt sortiment. Så undrar jag naturligtvis, var finner jag detta närmast Tosslanda?

flugan skrev:
2293623 Oki, vill köpa kabelskor modell 4mm rundstift samt tillhörande hylsa, men eftersom jag har så långt till ELFA därifrån jag jobbar och vare sig Clas-O, Jula eller Biltema har det i sitt sortiment. Så undrar jag naturligtvis, var finner jag detta närmast Tosslanda?

Tappen brukar ha kabelskor.

flugan skrev:
2293623 Oki, vill köpa kabelskor modell 4mm rundstift samt tillhörande hylsa, men eftersom jag har så långt till ELFA därifrån jag jobbar och vare sig Clas-O, Jula eller Biltema har det i sitt sortiment. Så undrar jag naturligtvis, var finner jag detta närmast Tosslanda?

Du får la göra lite ärenden som en äkta arbetare gör på fredag eftermiddag
:tummenupp

Är du riktigt jävla bööödig så kan jag säkert dra till Elfa innan jöbbat imöra. Har ju ändå inte allt för mycket vettigt för mig...

Ring mig om du är intresserad av mina finfina tjänster. Jag kan även dansa och fixa billiga lager för den som önskar det...

hållundan skrev:
2295675 Är du riktigt jävla bööödig så kan jag säkert dra till Elfa innan jöbbat imöra. Har ju ändå inte allt för mycket vettigt för mig...
Tjöpte en hel pöse kabelskobös på Klas i sjön, ska se om ngn utav dem passar. Stay tuned.

Johansson skrev:
2295508 Du får la göra lite ärenden som en äkta arbetare gör på fredag eftermiddag
:tummenupp

Eju bara måndag

hållundan skrev:
2295675 Är du riktigt jävla bööödig så kan jag säkert dra till Elfa innan jöbbat imöra. Har ju ändå inte allt för mycket vettigt för mig...

Jo, det fanns ett par i pösen som passa :) . Men tack ändå för erbjudandet :tummenupp

Jag tror visst att det finns på biltema, hittade visserligen inte på hemsidan nu men jag köpte där förra veckan... Om det är dom där runda röda som du är ute efter... har en ask hemma... så d så!

hållundan skrev:
2296222 Sött sam pahj!

Vad är det som ska stormmeckas på räsern då?

Räzern är klar för drabbning. Det var raggardådschen som fick sig en MP3- samt iPod-kompatibel underhållningsenhet.

Sundance Kid skrev:
2296233 Jag tror visst att det finns på biltema, hittade visserligen inte på hemsidan nu men jag köpte där förra veckan... Om det är dom där runda röda som du är ute efter... har en ask hemma... så d så!

Jag letade mig till tunnelseende på Biltema

En sån du menar?
150273_X_2004-07-01_141544.jpg

Inte en sån
Archive%5CProduct_images%5C35%5CLarge%5C35-766_l.jpg

Last edited:
flugan skrev:
2296239 Räzern är klar för drabbning. Det var raggardådschen som fick sig en MP3- samt iPod-kompatibel underhållningsenhet.
Minsann, underhållningsenheter är totalitära måsten i feta raggaråk. Jag har inte mäktat med att installera mitt dreiklangsystem i trucken ännu. Tänkte fjäska med Stenberg, han är ju en fena på sådant där...

hållundan skrev:
2296252 Minsann, underhållningsenheter är totalitära måsten i feta raggaråk. Jag har inte mäktat med att installera mitt dreiklangsystem i trucken ännu. Tänkte fjäska med Stenberg, han är ju en fena på sådant där...

Är det en uppgradering du har liggandes?

flugan skrev:
2296261 Är det en uppgradering du har liggandes?
Jawohl. Fick originalinpackade "Dreiklangsystem" från nåt himpavimpamärke anno 1900-kallt. Ska förhoppningsvis kunna installeras på lämpligt vis.

hållundan skrev:
2296272 Jawohl. Fick originalinpackade "Dreiklangsystem" från nåt himpavimpamärke anno 1900-kallt. Ska förhoppningsvis kunna installeras på lämpligt vis.

Grümt! Är den från förra seklets 80-tal är den säkert optimerad för bästa återgivning av Falco

falco.jpg

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...