Rumble on the Ö

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
OBS! Känsliga läsare ombeds sluta läsa här, följande text innehåller grovt språk, och realistiska våldsskildringar från förorten.

Så här illa kan det sluta när Lidingöbarn ryker ihop:

"...kommer en kille inrusande, klädd till gigolo med en punkterad barbara-docka under armen.

- Va fan har du förstört min docka för, skriker han och hoppar på Kristoffer i fåtöljen.

- Det var ju för fan inte jag, skriker Kristoffer tillbaka.

De slits i sär, gigolokillen förs bort och pulsen sjunker. Men Kristoffer är fortfarande upprörd:

- Jag vet inte vad det är med honom. Han har kaxat mot mig förr, kommit upp och kallat mig "sosse". Det är för fan sista gången han blir bjuden."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=474730&previousRenderType=6
:rofl

Markus skrev:
OBS! Känsliga läsare ombeds sluta läsa här, följande text innehåller grovt språk, och realistiska våldsskildringar från förorten....

"Alla vet att artonåringarna på Lidingö åker in till stan när de går ut, säger sextonåriga Markus och berättar att det aldrig är några problem att beställa i baren när man väl är inne."

Jaså minsann, det är till att röra sig i de fina kretsarna! Jag trodde iofs att du var äldre än så. :hihi

- Alla i Sverige tror att vi har gott om pengar, säger Sofie. Men det stämmer inte. Visst, jag känner ingen uteliggare. Men ändå.

:hihi

Aha, tjena. Vilket förstasidestoff! Jag fick lite "Aftonbladet-chat med Robinson-Zübeyde"-vibbar när jag läste artikeln. :hihi

Jag vet inte vad det är med honom. Han har kaxat mot mig förr, kommit upp och kallat mig "sosse". Det är för fan sista gången han blir bjuden.

det är ju inte så svårt att lista ut vad dom har för politisk läggning :hihi

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back