Rumänskt streetrace

Jag tar....

Ingen av dom, för alla öststatstjejer ser bra ut upp till en viss ålder, sedan över natten blir dom så fula att man kan tro att fulhäxan har flugit förbi och slagit dom i ansiktet med fulkäppen.

Det finns inga mellanlägen, det är antingen eran bild eller:
LadyChild.JPG

Last edited:
1. Cyren
2. Loy
3. Limez
4. crossniklas
5. MCom

Jag tar hon till höger, hennes nipples syns. :tuttar

edit: nej GuW inte hon på din bild

Last edited:
Paxar hon till vänster om ni nu skulle ta hem dessa på någon form av gruppköp:rolleyes:

Bra idé!
Gruppköp så klart, hur blir det med tull & moms :va
Frakten blir väl inte heller så farlig om man fyller en container :D :tummenupp

Jag paxar hon i mitten, i grått! :kär

Fan hon skulle ju jag ta!!!:mad: :huvet
Jaja, du var före mig på listan, så jag väljer antingen hon längst till vänster eller hon i rött.
Men om du tröttnar på gråa mitten tjejen så kan du skicka henne till mig :tummenupp :tuttar :tuttar

:rolleyes: :gnissla :yoparty

jag bodde i rumänien ett tag för att träna tjejerna e skit snygga precis som på bilden. Otroligt att ett land kan ha så mycket snygga tjejer :tuttar

kan vi inte ta bilen med massa avgasrör, tyckte den verkade skön

Hur mycket kan en VAZ kosta?
En massa "slutrör" från biltema/ok och klä in med en begagnad plåt från en husvagn.

En Vaz är ju faktiskt sladdbenägen på vintern om man gillar sånt! :yoparty

Men om du tröttnar på gråa mitten tjejen så kan du skicka henne till mig :tummenupp :tuttar :tuttar

Vi kan väl starta en tråd för rullande byte på SH, en gång i månaden byter vi, och varannan månad kan man få en bonusvecka så att man har två i en vecka.

Last edited:
:tummenupp Jag tar fem på en gång då kan jag prova ut den bästa själv och hyra ut dom andra.

Vad är bäst före datum på dessa då? Sk vi enas om att ta in en till konteiner om 2-3 år?

:tummenupp Jag tar fem på en gång då kan jag prova ut den bästa själv och hyra ut dom andra.

Vad är bäst före datum på dessa då? Sk vi enas om att ta in en till konteiner om 2-3 år?

Kan man inte frysa in dom och plocka fram efter hand som dom gamla blir härskna?

Jorå, det är dom visst! I alla fall i Constanta, det enda stället i Rumänien jag har varit i iofs. Modet är väl inte direkt uppdaterat, men fina tjejer är det.
Massor av kontaktförmedlingar fanns det också så det verkar inte direkt svårraggat heller :brynad

Jag ska flytta till Constanta och bli PIMP!

Hur mycket kan en VAZ kosta?
En massa "slutrör" från biltema/ok och klä in med en begagnad plåt från en husvagn.

En Vaz är ju faktiskt sladdbenägen på vintern om man gillar sånt! :yoparty
är dom? :)
Fan va coolt, en sån vill jag ha :hihi

Jag vet inte om jag är tråkig och torr nu men bara för att dom är rätt unga och lättklädda så betyder väl inte det att dom är snygga?

Kanske jag som är kräsen (kallas smak) men för egen del tror jag att hon i rött och hon i ljusgult hade klarat kraven, men ingen mer. :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT