"rullstolsbiljett" till metallica?

Turture

Naken,blästrad och skitsur.
Gick med
18 May 2003
Hoj
Fireblade 929RR,Husaberg 350,xt660-07.
nån som har eller vet nån som har en "rullstolsbiljett" till metallica å sälja till mig

Turture skrev:
nån som har eller vet nån som har en "rullstolsbiljett" till metallica å sälja till mig

Kollat med ullevi? har för mig att alla handikaps anpassade biljetter säljes separat. :yoparty

jag kanske kan fixa 2 sittplatser.. öh.. vill jag bara ha sagt.. 1500 pix ville dem ha, styck tror jag eller nått.

Swedie skrev:
jag kanske kan fixa 2 sittplatser.. öh.. vill jag bara ha sagt.. 1500 pix ville dem ha, styck tror jag eller nått.
vanliga sittplatser går inte och jag antar att det var det du menade.

nä, vet inte riktigt. polare som sa han hade å han sa "sittplatser"... lol. Själv lite fundersam, sitter man när man lyssnar på metallica Live? näru, :rock ska de va

Swedie skrev:
nä, vet inte riktigt. polare som sa han hade å han sa "sittplatser"... lol. Själv lite fundersam, sitter man när man lyssnar på metallica Live? näru, :rock ska de va
Ska jag tolka det som att om man sitter i rullstol ska man inte gå på metallica ??

Turture skrev:
Ska jag tolka det som att om man sitter i rullstol ska man inte gå på metallica ??

Tror Swedie menade att han tycker att det är roligare att ha ståplatsbiljett om man kan välja, inte att man inte ska gå på metallica för att man sitter i rullstol.

Emmi skrev:
Tror Swedie menade att han tycker att det är roligare att ha ståplatsbiljett om man kan välja, inte att man inte ska gå på metallica för att man sitter i rullstol.
tror jag med.....klart att man vill ha ståplats.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...