Rulla till Tjeckien

Nej precis. Men så håriga armar kommer ju både björnen och vargen trassla in sig och jag kan övermanna dom och grilla dom till middag, efter att ha grovhackat köttet i bakhjulet och pressat det till fina små hamburgare under framdäcket ;) DET är moto-camping när det är som .. bäst.

Berätta inte för Camilla att det finns vargar i Södermanland. :7peta

Men fick lite Tjeckokänsla igår när jag körde Vellingevägen på väg hem. Påminner om vägarna runt Horice.

Öltält inom gångavstånd runt hela bana. Favoriten var en 10-gradig Primator, ofiltrerad och opasöriserad! :kär
Vid 0.33 ligger Erno Kostamos hoj. Dubbelvinst på Imatra iår.

Grannens katt följde nyfiket mitt skruvande igår kväll. Lite skrämd så jag får inte komma nära. Kan bero på att hon smet in genom garaget när jag var borta i två dagar tidigare iår. Kunde varit tre men körde hela vägen hem. Nu har grannen nyckel så är jag, och katten, borta i veckor vet de var de kan leta. :crash

Är detta på riktigt?

När det kommer trådar om att köpa blinkersolja eller gassa satan och göra whiiile så avrundas trådarna... men....?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back