gunny5
mullermaffian rules
Zee skrev:2642510Som schack då?
Vet inte hur du brukar spela schack men visst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zee skrev:2642510Som schack då?
Nursey skrev:2643344Nedman: Den var så jäla manlig att jag var tvungen att sluta spela..hade ont ÖVERALLT!! Men så jäkla kul !!!
ething skrev:2643001Am. fotboll är den härliga kombinationen av schack och kontrollerad adrealinchock på samma gång. utan en bra strategi kommer man ingen vart och utan adrenalin gör det jävligt ont... Om någon behöver en sadistisk linecoach i GBG-trakten är det bara att skicka ett PM...
destiny_78an skrev:2644056Attackschack kallar vi i laget det. Visst är det en j...a massa avblåsningar men årets SM-final var ju en riktig rysare! Som vi vann! Sorry Karlstad...
Ja, just det. Vi tjejer kör Amerikansk flagg fotboll, full kontakt utan skydd. Spelar för SMM och sticker snart till Key West (igen) för att lira boll.
gunny5 skrev:2644109Du behöver inte tycka synd om Karlstad, Dom är vana att komma 2;a![]()
Men är vel inte mycket kontakt i flagg fotboll. Man får jo knappt nudda motspelaren![]()
destiny_78an skrev:2644322Nu är du ute och cyklar. Jag menar inte 5 och 7 manna utan kontakt. Som jag skrev så är det fullkontakt som gäller (8 manna). Man får bufflas och stångas så mycket man vill från midja och uppåt.![]()
gunny5 skrev:2644326Ok, Då är jag med. Har själv bara spelat 5 manna flagg och det är fan tråkigt. Den fysiska delen av denna underbara sport är jo halva grejen.
destiny_78an skrev:2644449Antar att du spelar i Jets.. Saff insisterar ju på att bara köra utan kontakt vad gäller flagg så vi får liksom söka oss utomlands... Utan kontakt är ju bara löjligt, det måste smälla!
gunny5 skrev:2644455Stämmer bra det, spelar i jets.
Vart spelar ni flagg då?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing