RU invite !

om någon har, tar jag också gärna en invite till den nya sidan, vore toppen!

"in order to change your password, you are required to add a secret question and answer before you can change the password. I know, it's not very obvious to do it like that and i'm sorry for not explaining it beforehand.

So you choose a secret question for your account, obviously you answer it and you add your current password (the one we generated for you) in the 'confirm password' field. Once that is completed, you will be able to change your password.

Submit your new password in 'change password', confirm it in 'confirm password' and submit the answer to your secret question. If all fields are filled out properly, you should see a message confirming the change."

tack!

Kan man på något sätt komma in på nya sajten med hjälp av sitt gamla RU-konto?

Ni som kommer in - hur gjorde ni?

To make sure that the switch will be as safe as possible, we have reset everyone's password. You can renew it using our 'Reset your Racing For Me password' option. We hope to welcome you soon to our new cosy corner on the internet, now known as Racing For Me.

en som har en invite till övers
hade varit toppen!

Följ det som står i mailet du får från dom.

Sen kommer du få ett mail till där du får nytt lösenord och det mailet tog tid.

To make sure that the switch will be as safe as possible, we have reset everyone's password. You can renew it using our 'Reset your Racing For Me password' option. We hope to welcome you soon to our new cosy corner on the internet, now known as Racing For Me.

Följ det som står i mailet du får från dom.

Sen kommer du få ett mail till där du får nytt lösenord och det mailet tog tid.
Tack!

Mitt problemet var att alla mail från Racing For Me fastnade i spamfiltret - så kolla skräpposten ni som haft RU-konton...

Uselt utbud än så länge får man nog påstå. Hoppas det blir som gamla RU där allt fanns, snabbt och bra.

Torrent-världen är inte riktigt vad den varit, synd.

ropa till om ni har en invite övers plz! :P

Har letat efter nåt sånt här, skulle någon få en invite över så tar jag gärna en. Är en duktig seedare så ingen risk att jag missbrukar mitt konto :)

Någon annan som har problem att logga in på den nya sidan?

Först säger den "wrong code" sen säger den "wrong password" när man prövat några ggr. Har fått ett nytt lösen på mail och det funkade fint att logga in med för några dagar sedan :mad:

Någon annan som har problem att logga in på den nya sidan?

Först säger den "wrong code" sen säger den "wrong password" när man prövat några ggr. Har fått ett nytt lösen på mail och det funkade fint att logga in med för några dagar sedan :mad:

funkar för mig iaf :tungan :laddar

tacksam

har nån en invite övers så skicka gärna-dubbelnougat@hotmail.com-

nice:Bugar

Jo, en invite så man kunde tanka racing vore alldeles fantastiskt. Jag skulle sitta uppe hela natten faktiskt.
Om någon har en invite till övers så tar jag tacksamt emot en.

\\ J

Behöver en invite jag med.
Kan ge Torrentleech invite i utbyte om så önskas,

Jag behöver en ny invite. Jag har varit medlem på RU sen starten men har inte fått något mail om en ny adress :mad:

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025