Rsv4r pc5? Sfm?

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV4R
Tjabba gott folk.

Jag pillade runder lite i sök funktionen i desperat försök att få ett
svar på min fråga.
Men gick inte så värst bra så gör ett försök här istället. :)

Är så att jag har en Rsv4r -2010 och har tänkt mig att köpa en PC5 till den. Har varit inne på lite olika hemsidor (Tror inte man får länka till dom) Och priset är helt okey, men.......

På en hemsida så står det att man får en SFM (secondary fuel module)
till sin PC5 (Kostar såklart mycket mer också)...
Förmodar att det är ett måste för mig att ha en SFM eller???

Med tanke på att jag bara sett detta på en hemsida, de andra nämner inget om SFM även om man nu anger märke och modell. :va

Hoppas på att någon har svar på min fråga :tummenupp

P.s Rasade min motor efter 70 körda mil, har fått en ny nu.
Hoppas den varar längre :D:yoparty

PC V finns inte till RSV4 än, det som finn är att du kan lägga en förbeställning på en PCV.

Från Powercommander's sida
Power Commander V Under Development!

Under Development! betyder att den är under konstruktion, och har så varit under c:a ett år.......

Skaffa en Bazzaz, den klarar allt. Du får även med en immobilizer till standard lambda sensorn så du ska inte behöva köra i racemode i standard ecun.

/J

Tack för svar grabbar. :)

Segt att inte en PC5 är ute i handel än :(
Jag körde med ett Mivv slipon på hojen och blev visst något svart pulver i en av kanalerna. Fråga mig inte vilka kanaler det skulle vara dock ^^ Så får köra med en trist DB-killer kills jag fått den bänkad :sad =(
Tycker att det är lite udda dock, för på alla mina andra hojar (ninjor)
Så har det bara varit till att montera slipon:et och köra, så länge det inte va ett KN-filter på den.

Kollade på Bazzaz produkt och den verkar ju vara helt okey faktiskt.
Ska kolla in denna lite närmare :D
Är intresserad av att ha quickshift på hojen och undrar om det funkar bra med Bazzaz produkter?

N/A, man ska inte kräva för mycket eller vad? ;)

Är intresserad av att ha quickshift på hojen och undrar om det funkar bra med Bazzaz produkter?

Bazzaz finns med både quickshift och traction control för den som vill. Kombinera med ett MWR special luftfilter och du hittar effekt enkelt. Glöm inte specialar'n på luftboxsensorn......:tummenupp

Det ryktas även en del uppdateringar på tändningssidan på Bazzaz..

/J

Tack för svar grabbar. :)

Segt att inte en PC5 är ute i handel än :(
Jag körde med ett Mivv slipon på hojen och blev visst något svart pulver i en av kanalerna. Fråga mig inte vilka kanaler det skulle vara dock ^^ Så får köra med en trist DB-killer kills jag fått den bänkad :sad =(
Tycker att det är lite udda dock, för på alla mina andra hojar (ninjor)
Så har det bara varit till att montera slipon:et och köra, så länge det inte va ett KN-filter på den.

N/A, man ska inte kräva för mycket eller vad? ;)

mmm de e ninja som gäller :yoparty

Trösta dig med att du inte är ensam med rasade motorer på Aprilia, tur det finns garanti! Grattis till en snygg hoj:tummenupp

Tycker du skall kontakta powercommander i USA, deras V fanns till BMW s1000rr långt innan det stått något om den fanns. Svenska importören vill ju du skall köpa från Sverige, så svaret blir nog därefter.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard