RSV4 -Tråden

Hej,
Jag har en 2010
Bytte till kortare broms och kopplings handtag..släppte ju lite på vajern.Sen när jag bytt så spände jag den igen.Kanske blev för mycket ,Kanske det som är boven?.Jag kolla i morgon och återkommer hur det gick,,,
Tack för tipset :)
 
Hej,
Jag har en 2010
Bytte till kortare broms och kopplings handtag..släppte ju lite på vajern.Sen när jag bytt så spände jag den igen.Kanske blev för mycket ,Kanske det som är boven?.Jag kolla i morgon och återkommer hur det gick,,,
Tack för tipset :)
Ring och kolla också om bulletinen är gjord för din ang den jobbiga neutralen :)
 
Efter lite Justerande Så funkar det bra nu.Dock är friläget fortfarande svår att få i med hojen i gång..Men jag får kolla upp det du skrev..
Tycker den går rätt hårt i lådan...alla fall ned växling så låter det mycket..Men kanske ska vara så..
 
Efter lite Justerande Så funkar det bra nu.Dock är friläget fortfarande svår att få i med hojen i gång..Men jag får kolla upp det du skrev..
Tycker den går rätt hårt i lådan...alla fall ned växling så låter det mycket..Men kanske ska vara så..
Fått nåt svar?

Har du justerbart kopplingsgrepp? Jag får ha mitt i näst yttersta läget för att den ska koppla ur ordentligt.
 
Suttit och stirrat i intruktionsboken en stund nu till min 2010 RSV4R, och försökt förstå det här schemat när man ska göra service...
Någon vänlig själ som har lust att förklara hur man ska förstå det, alternativt skriva vid vilka mil man ska lämna in henne? :va
 
Suttit och stirrat i intruktionsboken en stund nu till min 2010 RSV4R, och försökt förstå det här schemat när man ska göra service...
Någon vänlig själ som har lust att förklara hur man ska förstå det, alternativt skriva vid vilka mil man ska lämna in henne? :va
Var tusende mil är det service. Vid 2000 mil är det den större med bla ventillkoll och ev justering.

Vad är det du inte förstår med serviceschemat? :) det som skall göras vid angivna mil/år är ikryssat i diagrammet :)

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Har sänkt min RSV4 med tre cm bak och kommer nu även att släppa ned den lite fram. Redan i dagsläget står den väldigt rakt upp när den står på sidostödet... Vet ni om det finns kortare stöd att köpa (och det ska vara rejäla grejer) eller måste man kapa och svetsa?
 
Var tusende mil är det service. Vid 2000 mil är det den större med bla ventillkoll och ev justering.

Vad är det du inte förstår med serviceschemat? :) det som skall göras vid angivna mil/år är ikryssat i diagrammet :)

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

Tack för det! Var trött när jag kollade och kändes konstigt att schemat bara skulle gå till 4000 mil, men då var det inte svårare än så alltså :tummenupp
 
Någon som har ett begagnat sidostöd i bra skick till en RSV4 2015 till salu?
 
Oh, My God, what a Sexy Little Thing. :kär And that AR-can, just beautiful!
Vacker RSV4.jpg
 
Någon som har tips på ett bra ställe söder om Sthlm där man kan serva sin älskling? Vet att ProBike Syd finns, men har inte hört bra om det stället.
Kanske någon här som har tips?
 
Någon som har tips på ett bra ställe söder om Sthlm där man kan serva sin älskling? Vet att ProBike Syd finns, men har inte hört bra om det stället.
Kanske någon här som har tips?
Står en del tips på verkstäder i tuono v4tråden för er stockholmare :)

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Vill fråga lite ang min hoj som jag har på annons på blocket.
Har jag ett över pris på den ? Jag har en hel den bud på 65 tusen..alla säger jag har en överpris...Blir osäker...Jag börja på 95 det insåg jag rätt snart att det va för mycket...Begär 88 men kan släppa den billigare...men för 65 känns lite som att ge bort den...

https://www.blocket.se/vastmanland/Aprilia_RVS4R_72426315.htm?ma=1

Togge
 
Vill fråga lite ang min hoj som jag har på annons på blocket.
Har jag ett över pris på den ? Jag har en hel den bud på 65 tusen..alla säger jag har en överpris...Blir osäker...Jag börja på 95 det insåg jag rätt snart att det va för mycket...Begär 88 men kan släppa den billigare...men för 65 känns lite som att ge bort den...

https://www.blocket.se/vastmanland/Aprilia_RVS4R_72426315.htm?ma=1

Togge
Jag håller väl med om överpris. 2010a, ingen aprc. Känns som om dom är mer svårsålda.

Försök med rätt sida om 70?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 
Hej.
Tack jag får nog ändra priset lite...Gav själv 70 för den i höstas..kört typ 20 mil..sen dess satt på nya däck och lite annat lull lull...Men får ändra priset...

Tack för svar :)

Togge
 
Funderar på att dreva om min rsv4 för att få den lite mer samarbetsvillig i stadstrafik. Det verkar som att originaldrevningen är 16/41. Vad tror ni skulle funka bäst? Gå ner till 15 fram eller?
 
Den här ser inte helt riktig ut på något sätt.

Ser ut som om lamporna saknas fram, är det billiga race-kåpor tro?
https://www.blocket.se/stockholm/Aprilia_Tuono_V4r_APRC_74003162.htm?sa=1

Går hojen att besikta i detta utförande?

Skärmavbild 2017-07-03 kl. 22.17.57.jpg

Observera att det är en Tuono, som byggts om med RSV4 kåpor och en öhlinsgaffel. Kanske har varit krockad / lagd, eftersom bakdämparen inte är bytt till Öhlins.

//K
 
Back
Top