RS250 strypa till lätt?

asskicker89

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
husaberg fe 501 sm
har en liten fråga här ...har en rs 250 men har inte tagit mellan klass kortet än...nu är då fråga eftersom jag har lätt mc kort kan jag regga in min 250 till lätt tills jag är 18.eftersom jag behöver ha ngt att åka på i sommar..

asskicker89 skrev:
2212842 har en liten fråga här ...har en rs 250 men har inte tagit mellan klass kortet än...nu är då fråga eftersom jag har lätt mc kort kan jag regga in min 250 till lätt tills jag är 18.eftersom jag behöver ha ngt att åka på i sommar..
Vist om du tar bort en cylinder :7peta

Det finns 2 regler för en lätt mc.

1: Den får inte överstiga 11KW
1: Den får inte ha större cylinder än 125cc

Du kan ju alltid fixa en rs125 skylt och smacka på, poliserna lär tro att det är en 125a, eller kollar dom ramnummer? :tungan

Byta dekaler också

Cyren skrev:
2212869 Du kan ju alltid fixa en rs125 skylt och smacka på, poliserna lär tro att det är en 125a, eller kollar dom ramnummer? :tungan

Byta dekaler också
Det gör dem alldeles säkert för att se om den är stulen.

eller så är men ingen kärring å kör ändå.. fast man drar snuten sen on/när dom kommer...

(ok ja vet det är va ett omoget inlägg... ta bort det om du vill...)

>Hanning< skrev:
2215029 :fakta :fakta

har hon inte släppt till på länge`? :hihi
jo som fan, men hon är cp iallfall...

bara för att ja skulle åka hem så vill hon inte leva länger å säger att jag inte älskare henne å att alla hatar henne osv...

hom är lite omogen.. :huvet

Mr EmCom skrev:
2215161 jo som fan, men hon är cp iallfall...

bara för att ja skulle åka hem så vill hon inte leva länger å säger att jag inte älskare henne å att alla hatar henne osv...

hom är lite omogen.. :huvet

Spräck henne så får hon annat att tänka på.
:näsblod

Back