Rs !!

Lundgren skrev:
2091095 Va fan säger du varsegod för :va

Ich habe keine anung. Men han sa tack och jag tycker det är allmänt vätt och säga varsegod som svar. Men jag är bevisat dum sen förut. :tungan

:lol :rofl :hihi :rofl

Bärgren skrev:
2091099 Ich habe keine anung. Men han sa tack och jag tycker det är allmänt vätt och säga varsegod som svar. Men jag är bevisat dum sen förut. :tungan

:lol :rofl :hihi :rofl
För helvete :fatta! :hihi:lol:rofl

DU är trött

Bärgren skrev:
2091109 Uppenbarligen, förmodligen och jag är allmänt packad. Men jag lckades iallafall logga in :yoparty :yoparty
ja det är ju fan inte dåligt iaf. När jag är full fladdrar det bara när man sätter sig vid datorn och man får skitont i huvet.

Bärgren skrev:
2091109 Uppenbarligen, förmodligen och jag är allmänt packad. Men jag lckades iallafall logga in :yoparty :yoparty
Hur lyckas du sätta dig vid en dator om du är packad :va

Last edited:
Grabbar.. lite off topic? snacka om fyllan på lunar lr playahead lr liknande :fatta! jag som blev så glad när jag såg att ja hade fått flera svar :4skrika

djflow in da house:
Kan nån få hit DP?? han verkar inte läsa/bry sig om mina pm

Rätt ska vara rätt!! Har inte fått något PM från dig så kamma till dig lite innan du börjar kasta datorer....

Det är ingen större skillnad på 00-05'orna, lite med avgasrening men det är inget som inte har skrivits om här förut, sök lite så hittar du massor av info om RS125 här på Sporthoj.com, jag kan ju inte svara på varje liten fråga och det är ju flera som gett bra råd i tråden redan....

Köp en Svensksåld hoj så ny som du har råd med är vål mitt köpråd....

DP says: Rätt ska vara rätt.....

DP skrev:
2110183 djflow in da house:
Kan nån få hit DP?? han verkar inte läsa/bry sig om mina pm

Rätt ska vara rätt!! Har inte fått något PM från dig så kamma till dig lite innan du börjar kasta datorer....

Det är ingen större skillnad på 00-05'orna, lite med avgasrening men det är inget som inte har skrivits om här förut, sök lite så hittar du massor av info om RS125 här på Sporthoj.com, jag kan ju inte svara på varje liten fråga och det är ju flera som gett bra råd i tråden redan....

Köp en Svensksåld hoj så ny som du har råd med är vål mitt köpråd....

DP says: Rätt ska vara rätt.....

okej tack så mkt :) Jag trodde jag hade skickat pm? :S men det hade jag kanske inte gjort.. sry för d.. :tomten

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...